חדשות יהדות

במשטרה לא לוקחים סיכונים: ציונו של התנא יונתן בן עוזיאל בעמוקה – ייסגר

לקראת יום ההילולא של התנא הקדוש יונתן בן עוזיאל, המשטרה החליטה לסגור את המקום בימים הסמוכים להילולא בשל בעיות בטיחות במתחם

  • כ"א סיון התשפ"א
(צילום: דוד כהן / פלאש 90)(צילום: דוד כהן / פלאש 90)
אא

בעקבות אסון מירון ואסון קרלין: משטרת ישראל הודיעה אמש (שני) כי מתחם קברו של התנא יהונתן בן עוזיאל זיע"א ייסגר מיום חמישי בבוקר ועד יום ראשון בערב, זאת בשל ליקויים במקום, והחשש מהתקהלות בימים הסמוכים להילולא, שחלה בשבת הקרובה.

צו הסגירה כולל את הסעיפים הבאים: סגירת מתחם הקבר כולו למתפללים ומבקרים. סגירת כבישי הגישה למקום (מכבישים 90, 8675, 8900) החל מיום חמישי ה-03.06.21 מהשעה 06:00 ועד ליום 06.06.21 עד השעה 19:00 – התנועה במקום תתאפשר לתושבי הישוב עמוקה ולעובדי מתחם "בת יער" ולכוחות הביטחון בלבד. נוסף על כך תיאסר לינה ברדיוס של 800 מ' ממתחם הקבר.

ממשטרת ישראל נמסר כי על מנת לשמור על בטיחות וביטחון, הורה ראש המועצה האזורית מבואות החרמון, בני בן מובחר, על צו סגירה מנהלי לאתר הקבר בעקבות ליקויי בטיחות האוסרים על שימוש במתחם.

"שוטרי משטרת ישראל נערכים באופן מיוחד לקראת סוף השבוע. המשטרה תפרוס מחסומים בכבישי הגישה ולא תאפשר כניסה של כלי רכב. הציבור מתבקש לא להגיע לקבר, ולא לסכן את עצמם ואת יקיריהם ולהישמע להוראות השוטרים", לשון הודעת המשטרה.

בהפקה מיוחדת של ערוץ הידברות, הרב יצחק בצרי יוצא לקברו של התנא הקדוש יונתן בן עוזיאל ומגלה טפח מגדלותו הנוראה:

 

תגיות:משטרהעמוקהבטיחות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה