חדשות בארץ

דיווח: "הישגים חסרי תקדים" למנסור עבאס במו"מ הקואליציוני

על פי הדיווח של פרשן חדשות 12, עמית סגל, גורמים ברע"מ טוענים כי במשא ומתן הוסכם על הפסקת כל ההליכים נגד בנייה לא חוקית של בדואים בנגב ועל ביטול הרשות להסדרת התיישבות הבדואים בנגב. יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ': "מכירת חיסול של הציונות"

עבאס (צילום: David Cohen/Flash90)עבאס (צילום: David Cohen/Flash90)
אא

בגוש להחלפת נתניהו ממשיכים במאמצים להרכבת ממשלת בנט-לפיד, ובמסגרת זו מנסים להגיע להסכמות עם רע"מ. פרשן חדשות 12, עמית סגל, דיווח הבוקר (שלישי) מפי גורמים ברע"מ, כי במשא ומתן הושגו "הישגים חסרי תקדים".

לדברי גורמים אלו, הוסכם בין היתר על הפסקת כל ההליכים נגד בנייה לא חוקית של בדואים בנגב ועל ביטול הרשות להסדרת התיישבות הבדואים בנגב. עוד הוחלט, כי יוכשרו מספר יישובים בלתי חוקיים של בדואים וכי תוכשר הבנייה הלא חוקית בשאר היישובים.

יו"ר הציונות הדתית, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', הגיב על הדיווח: "לצערי, מבנט ושקד אין לי כבר ציפיות. הם בריצת אמוק לממשלת השמאל ולא יעצרו באדום. השאלה אם סער, אלקין, יועז ושרן יעמדו בפרץ, או שגם הם יתנו את ידם למכירת החיסול הזו של הציונות. זו תהיה בכייה לדורות".

סמוטריץ' הוסיף בציניות: "איך לא ידענו שהתוכנית להשבת המשילות בנגב של איילת שקד היא בכלל להלבין את כל הבנייה הלא חוקית של הבדואים ולתת את הנגב למנסור עבאס. הגיוני בסך הכל, אם נתניהו לא עשה מה שצריך אז נעביר את הנגב לעבאס שיעשה".

בתוך כך, מימינה נמסר כי "צוותי המשא ומתן ישבו לאורך הלילה ונרשמה התקדמות במגעים להקמת ממשלת אחדות. היום בשעות הצהריים יגיעו ראשי מפלגות ימינה, תקווה חדשה, ישראל ביתנו ויש עתיד לכפר המכביה בניסיון להגיע להסכמות".

תגיות:ימינהרע"מבחירות 2021

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה