מעניין

חינם בלי כסף: נפתח סופרמרקט חדש ומפתיע לנזקקים

שני ובעלה אושר פתחו סופרמרקט חדש לנזקקים, בו המוצרים נמסרים ללא עלות. את הרעיון הגו במהלך משבר הקורונה, אך הם לא ציפו לכמות ההיענות שיקבלו: "לא ידעתי שזה יעשה כזה רעש. זה שואב אותך להמשיך"

בתמונה: הסופר בפתח תקווהבתמונה: הסופר בפתח תקווה
אא

במרכז פתח תקווה נפתח לאחרונה סופרמרקט חדש לנזקקים, כאשר כל המוצרים בו ללא עלות. ליוזמה המבורכת אחראים שני שרביט שוקרון ובעלה אושר, שבכלל התחילו את הפרויקט במהלך משבר הקורונה. השניים הקצו חדר בביתם למוצרי מזון שנתרמו על ידי אנשים שונים, וחילקו אותם לנזקקים שהגיעו למקום.

אך לשני זה לא הספיק. היא חלמה על מחסן גדול במקום ציבורי כדי שאנשים יגיעו וייקחו את מה שהם צריכים. לאחרונה, היא הגשימה את החלום. הפרויקט הלך והתרחב, ועבר להאנגר שנמצא ברחוב המכבים בפתח תקווה, רק שנה מאז אותה משאלת לב שהביעה.

מדובר במעין סופר מרקט שכולל מוצרי מזון יבשים, חומרי ניקוי, פירות, ירקות ועוד, כשכולם נמסרים בחינם. בראיון למיי-נט פתח תקווה, שני סיפרה כי לאחר שילדה פגה בחודש השביעי, היא לא הייתה מסוגלת לקבל אנשים בביתה, משום שהמערכת החיסונית של התינוקות הייתה חלשה והקורונה הייתה אז בשיאה. "שכרתי את המחסן ברחוב המכבים, פרסמתי את העניין והייתה היענות גדולה, אך לאחר מכן החלה סוג של דעיכה והגיעו רק האנשים הקבועים. לכן החלטתי לאחרונה להעלות פוסטים נוספים ברשתות החברתיות, כדי שיותר אנשים שזקוקים לכך יגיעו, ולא ידעתי שזה יעשה כזה רעש".

שני קיבלה אלפי לייקים, מאות תגובות ובקשות לקבלת עזרה וגם לנתינה. היא פתחה קבוצה ברשת, שמונה היום קרוב ל-12 אלף חברים. בשל הביקוש הרב בעקבות החשיפה שקיבלה, ההגעה אל המקום נעשית בימים אלה בתיאום מראש.

שני אמרה בראיון כי לא דמיינה שזה יגיע למימדים כאלה, אבל תמיד שאפה למשהו גדול. "זה מספק, ממכר, וזה שואב אותך להמשיך. אין יום אחד שאומר 'אני עושה הפסקה'. גם אם אני רוצה אני לא יכולה כי אני מקבלת פניות ואי אפשר להישאר אדישים", אומרת שני.

לגבי התגובות מהסביבה, שני מספרת שכולם מפרגנים ויש כאלה ששואלים אם זה באמת אמיתי. ומה לגבי הזמן והמרץ המושקעים במקום? שני אומרת: "רק כוחות מהשם ובעלי".      

 

תגיות:נזקקיםחסד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה