חדשות בארץ

אסון הרכבל: איתן בן החמש קיבל את הבשורה המרה על מות הוריו

איתן בירן בן החמש, הניצול היחיד מקריסת הרכבל בצפון איטליה, עודכן על ידי בני משפחתו וגורמים מקצועיים כי הוריו נספו באסון. מצבו של הילד, המאושפז בבית חולים בטורינו, ממשיך להשתפר

(קרדיט: שאטרסטוק)(קרדיט: שאטרסטוק)
אא

התקשורת האיטלקית דיווחה היום (רביעי), כי איתן בירן בן החמש, שנפצע בקריסת הרכבל בהרי האלפים שבאיטליה, עודכן באמצעות בני משפחתו וגורמים מקצועיים על מותם באסון של הוריו, עמית וטל. איתן הוא הניצול היחיד מהאסון, בו נספו 14 בני אדם, ביניהם גם אחיו הקטן תום, סבה של אמו יצחק כהן ורעייתו השנייה ברברה.

מטעם המשפחה נמסר, כי "איתן לומד לאט מה קרה, באמצעות בני משפחה ופסיכולוגים. למרבה הצער, הוא כבר הבין את המצב. זה מסע ארוך ועדין".

על פי הדיווחים, נמשכת מגמת השיפור במצבו של איתן, המאושפז בבית חולים בטורינו. לצדו שוהים בני משפחה שהגיעו מישראל, והם מלווים כל העת על ידי פסיכולוגית. בשלב זה לא ברור מתי ישוחרר מבית החולים ויחזור לישראל.

התאונה הקטלנית אירעה לפני כשבועיים ברכבל המסיע תיירים ותושבים מקומיים מהעיירה סטרזה שעל גדות אגם מאג'ורה לפסגת הר מוטרונה, ועולה לגובה של כ-1,500 מטרים מעל פני הים בזמן נסיעה של כ-20 דקות. הכבל של הקרון נקרע זמן קצר לפני ההגעה לתחנה הסופית בפסגת ההר, הקרון צנח מגובה של עשרות מטרים והתרסק לתוך האזור המיוער.

לאחר התאונה עצרו הרשויות האיטלקיות את בעלי החברה המפעילה את הרכבל, עובד באתר ומהנדס. הם חשודים שהתקינו במכוון "מזלג", מכשיר שנועד למנוע את הפעלת בלמי החירום בשל תקלה שהתגלתה בהם. אתמול דיווחה התקשורת המקומית באיטליה, כי השלושה שוחררו למעצר בית. חקירת נסיבות האסון נמשכת.

תגיות:איטליהאסון הרכבל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה