חדשות בארץ

יאיר נתניהו לאביו: "תודה שהובלת את ישראל להצלחות ענקיות"

לקראת סיום כהונתו של ראש הממשלה היוצא בנימין נתניהו, כתב בנו יאיר פוסט תודה מרגש בו פירט את הישגיו של אביו: "תודה שהמשכת להוביל את המדינה להצלחות ענקיות – למרות מסע הציד, ההסתה והביזוי כנגדך וכנגד משפחתנו על ידי התקשורת והדיפ סטייט הישראלי"

  • ב' תמוז התשפ"א
נתניהו ובניו יאיר ואבנר בכותל המערבי, ארכיון (צילום: מארק ישראל סלם, פול)נתניהו ובניו יאיר ואבנר בכותל המערבי, ארכיון (צילום: מארק ישראל סלם, פול)
אא

לקראת סיום כהונתו של ראש הממשלה היוצא בנימין נתניהו, העלה אתמול (שישי) בנו יאיר לרשתות החברתיות פוסט סיכום מרגש בנימה אישית.

"אבא – אני כל כך מעריץ ואוהב אותך!", פתח נתניהו הבן. "אתה אחד המנהיגים הגדולים שקמו לעם היהודי. תודה על כל מה שעשית למען המדינה שלנו בעשורים האחרונים".

"תודה שהמשכת להוביל את המדינה להצלחות ענקיות – הפיכת ישראל למעצמה מדינית וטכנולוגית, רישות הארץ בכבישים ורכבות, בניית הגדר בגבול מצרים שעצרה את ההסתננות מאפריקה, מיגור הקורונה, ארבעה הסכמי שלום עם מדינות ערב, הפיכת ישראל לאחת מ-20 המדינות העשירות בעולם והעשור הביטחוני הטוב ביותר, עם כמות ההרוגים ממלחמות ופיגועים הנמוכה מאז קום המדינה".

יאיר נתניהו ציין בסיכום דבריו, כי כל הישגיו של ראש הממשלה היוצא הושגו "למרות מסע הציד, ההסתה והביזוי כנגדך וכנגד משפחתנו על ידי התקשורת והדיפ סטייט הישראלי".

תגיות:יאיר נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה