חם ברשת

צעיר מסורתי החליט לקבל קבלה מיוחדת למען ההרוגים במירון וריגש את הגולשים

אורית מספרת שלאחר האסון במירון, בעלה כאב מאוד. יומיים לאחר מכן, הוא החליט לקבל קבלה מיוחדת לעילוי נשמתם של ההרוגים. קראו את הפוסט המרגש

  • ד' תמוז התשפ"א
אא

אורית הראל בוארון, שכבר שברה את הרשת עם הפוסטים שכתבה על בנה נמוך הקומה רפאל, מספרת שלאחר האסון במירון, בעלה כאב מאוד. הוא החליט לקבל קבלה מיוחדת, למרות שאינו דתי, לעילוי נשמתם של ההרוגים. כך היא כותבת:

"לאחר האסון שהיה במירון, בו איבדנו 45 נפשות, בעלי לקח את זה מאוד קשהראיתי עליו כמה כואב לו, ותכלס למי לא כאב לראות ולשמוע את הזוועות שהם עברו?" 

"יומיים אחרי, אוראל ניגש אלי ואמר 'אני רוצה לעשות משהו לעילוי נשמתם של ההרוגים, אני רוצה לגדל פאות ושכל הזכויות של המצווה הזאת ילכו לעילוי נשמתם', הוא המשיך ואמר 'אבל רק אם זה בסדר מבחינתך ולא מפריע לך'."

"האמת שלא חשבתי יותר מידי ואמרתי לו 'ברור, תעשה מה שהלב שלך מרגיש'. ידעתי שכמו שהוא יודע לכבד אותי ואת ההחלטות שלי בכל עניין הדת והאמונה שלנו בהשם יתברך, כך אכבד אותו בחזרה."

"אנשים לא מבינים שלגדל פאות זה לא רק בחיצוניות, יש בזה המון לקיחת אחריות, איך אתה מגיב אם אתה מתעצבן בכביש או סתם באיזה תור שאתה עומד בקופה בסופר, איך אתה מדבר, איך אתה מתנהג - אנשים בוחנים אותך פי אלף יותר... אבל ידעתי שמה שהוא עושה זה עוצמתי ומדהים, הרצון שלו לעשות דברים למען אנשים שהחיים שלהם נלקחו מאסון כל כך קשה."

"מאחלת שנדע להסתכל על כל אדם בכף זכות ולא בשפיטה וזלזול, שנדע לראות את הטוב שיש בפנים של האחר, את התכונות הטובות של כל אחד."

תגיות:פאהמירון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה