סלבס בהתחזקות

"תודה להשם יתברך": שלום אסייג חושף את מצבו הרפואי

הקומיקאי שלום אסייג התאשפז במהלך סוף השבוע האחרון לאחר שנאלץ לעבור צנתור: "הטיפול היה מוצלח ותודה להשם יתברך אני כבר בבית", הוא כתב

מתוך עמוד הפייסבוק של אסייג מתוך עמוד הפייסבוק של אסייג
אא

הקומיקאי שלום אסייג בן ה-51, שסבל בשנים האחרונות מהפרעות קצב, מצא את עצמו בסוף השבוע האחרון בבית החולים מאיר בכפר סבא, לאחר שנאלץ לעבור צנתור. ביממה האחרונה הוא שיתף את עוקביו ברשתות החברתיות על התהליך שעבר והסביר מדוע בוטלו הופעותיו האחרונות:

"בשנים האחרונות סבלתי מהפרעות קצב, פרפור עליות כפי שקוראים לזה הרופאים. כל פעם שזה קרה נאלצתי להתאשפז ולקבל מכת חשמל כדי לסנכרן את הקצב חזרה."

"סיפרו לי שיש טיפול שנקרא אבלציה, סוג של צנתור שבמהלכו צורבים את האזור שגורם להפרעות הקצב. התחמקתי כמו ילד, כי ככה גידלו אותנו, תתעלם וזה יעבור."

"אבל בפעם האחרונה שעברתי היפוך חשמלי בבית החולים מאיר, מזכירת המיון והקבלה, איתנה שמה, לקחה אותי כפרויקט ולא הרפתה עד שקבעתי תור לאבלציה. אז בחמישי האחרון התאשפזתי בבית החולים מאיר ועברתי את הטיפול אצל ד״ר אלכסנדר אומלצ׳נקו."

"הטיפול היה מוצלח ותודה להשם יתברך אני כבר בבית. לקחתי קצת חופש מהופעות, אז סליחה בפני רוכשי הכרטיסים שלא הבינו למה בוטלו המופעים.

תודה לבית החולים מאיר, לד״ר אומלצנקו ולצוות הרפואי המסור. ולכם חברים, אל תתעלמו, זה לא יעבור!בריאות לכולם."

תגיות:שלום אסייגבית החולים מאיר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה