חדשות בריאות

מהיום: אין חובה לעטות מסכות גם בחללים סגורים

מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי, חתם על תיקון בצו בריאות העם שמבטל באופן רשמי את החובה לעטות מסכה בחללים סגורים, למעט חריגים

(צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)(צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

(עודכן: 10:45)

ציון דרך במאבק בנגיף הקורונה: כשנה ושלושה חודשים לאחר שהוטלה על הציבור חובת עטיית המסכות, וחודשיים לאחר שחובה זו בוטלה בשטח פתוח, החל מהיום (שלישי) אין חובה לעטות את המסכות גם בחללים סגורים. מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי, חתם אמש על תיקון בצו בריאות העם שמבטל באופן רשמי את החובה לעטות מסכה, כולל במוסדות החינוך.

עם זאת, הצו החדש מחייב להמשיך לעטות מסכות במקרים הבאים: אורחים ועובדים לא מחוסנים ולא מחלימים במוסדות רווחה ובמוסדות בריאות לאשפוז ממושך ומוסדות לקשישים, בשל היותם במצב סיכון גבוה לחלות; מבודדים שנמצאים בדרך למקום הבידוד; ומי שנמצאים בטיסה.

על פי העדכון הבוקר ממשרד הבריאות, אתמול אובחנו 25 חולי קורונה ברחבי ישראל. 221 בני אדם מוגדרים כחולים פעילים, מתוכם 54 מאושפזים בבתי חולים. מצבם של 29 חולים מוגדר קשה, ביניהם 19 מונשמים. מפרוץ המגפה נפטרו 6,428 חולים כתוצאה מסיבוכי הנגיף. 5,482,239 בני אדם קיבלו עד כה את החיסון נגד קורונה, מתוכם 5,145,764 התחסנו בשתי מנות.

תגיות:נגיף הקורונהעטיית מסכה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה