חדשות בארץ

סינוואר: הפגישה עם שליח האו"ם הייתה רעה, ישראל מנסה לסחוט אותנו

לאחר פגישתו עם שליח האו"ם תור וונסלנד, אמר מנהיג חמאס בעזה יחיא סינוואר כי ישראל מנסה לסחוט את הפלסטינים: "הכיבוש לא מבין את המסר של העם שלנו"

סינוואר (צילום: Atia Mohammed/Flash90)סינוואר (צילום: Atia Mohammed/Flash90)
אא

מנהיג חמאס בעזה, יחיא סינוואר, נפגש היום (שני) עם שליח האו"ם תור וונסלנד. בתום הפגישה אמר סינוואר לעיתונאים כי היא הייתה "רעה", וכי אין סימנים לפתרון המשבר ההומניטרי ברצועה: "ישראל ממשיכה ליישם את מדיניותה נגד העם הפלסטיני, נגד רצועת עזה ונגד האסירים שלנו. הכיבוש מנסה לסחוט אותנו באמצעות סוגיית ההקלה על תנאי החיים של תושבינו ואנשינו. הודענו לנציג האו"ם שלא נקבל זאת".

בכיר חמאס הוסיף כי בקרוב תיערך פגישה של הנהגת הפלגים הפלסטיניים בעזה, כדי להחליט על המשך צעדיה: "נראה שהכיבוש לא מבין את המסר של העם שלנו".

ראש הממשלה נפתלי בנט התייחס אתמול למתיחות מול ארגוני הטרור ברצועה: "היריבות שלנו היא לא עם האוכלוסייה העזתית", אמר בנאום שנשא בטקס האזכרה הממלכתי לנופלים במבצע צוק איתן. "באותה העת, יכירו אויבינו את הכללים: לא נסבול אלימות, לא נסבול טפטופים, לא נבין או נכיל סוררים. הסבלנות שלנו אזלה. תושבי עוטף עזה אינם אזרחים סוג ב'. מי שגר בשדרות, באשקלון, בכפר עזה או בעלומים זכאי לחיות בשקט ובביטחון, כמו כל אזרחי מדינת ישראל".

"אלימות וטרור הן לא תופעות טבע או גזירות גורל שמדינת ישראל אמורה להשלים איתן", הצהיר בנט. "ברצועת עזה, מצידו השני של הגבול, יצטרכו להתרגל לתפיסה ישראלית אחרת, של יוזמה. של תקיפות. של חדשנות".

"אנחנו מציינים שבע שנים למבצע צוק איתן. שבע השנים בהן מחזיקים מחבלי חמאס בחללי צה"ל, הדר גולדין ואורון שאול זכרם לברכה הן שבע שנים יותר מדי. אלו גם שנים ארוכות של געגוע וציפייה שנגזרו על משפחותיהם של אזרחינו, אברה מנגיסטו והישאם א-סייד, המוחזקים בידי חמאס. נעשה כל שביכולתנו על מנת להשיבם הביתה", הבטיח ראש הממשלה.

תגיות:נפתלי בנטחמאסרצועת עזהיחיא סינוואר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה