חדשות בארץ

דיווח: המפכ"ל לשעבר אלשיך ייעץ לתנועת הדגלים השחורים

על פי הפרסום בחדשות 13, המפכ"ל לשעבר רוני אלשיך ייעץ לתנועת הדגלים השחורים, שהובילה את המחאה נגד ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו בתקופת כהונתו. הייעוץ נעשה בהתנדבות, ואלשיך לא לקח חלק פעיל בהפגנות עצמן או בישיבות התנועה

אלשיך (צילום: פלאש 90)אלשיך (צילום: פלאש 90)
אא

(עודכן: 22:26)

מפכ"ל המשטרה לשעבר, רוני אלשיך, ייעץ לתנועת הדגלים השחורים שהובילה את המחאה נגד ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו בתקופת כהונתו מול מעון ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים. כך פרסם הערב (שני) עמרי מניב בחדשות 13.

על פי הדיווח, אלשיך ייעץ לתנועה בשורה של הזדמנויות, בהן סיפק לה מידע ועצות בכל הנוגע להתמודדות עם מדיניות המשטרה וההתנהלות בשטח. הוא גם חיבר את נציגיה לאישים נוספים שיוכלו לסייע להם. בדיווח הודגש כי הייעוץ נעשה בהתנדבות, וכי אלשיך לא לקח חלק פעיל בהפגנות עצמן ולא השתתף בישיבות של הדגלים השחורים.

גולשים ימניים ברשת מיהרו להגיב בזעם על הפרסום, ותקפו את אלשיך בחריפות. בליכוד הגיבו בקצרה: "פלא שתפרו תיקים?".

יו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר, מסר: "תמיד ידענו ואמרנו שמדובר במפכ"ל פוליטי שפעל לפי אג'נדה פוליטית. היום התברר שהמפכ"ל עבר שלב, הפך להיות סוכן סמוי נגד המשטרה שמייעץ לאנרכיסטים. מדובר בהתנהלות חמורה, שרק מוכיחה שיש בישראל מדינה בתוך מדינה שבה בכירים בעלי כוח מנהלים אותה מאחורי הקלעים. על ראשו של אלשיך יונף מעתה דגל שחור וכתם מלוכלך של מעורבות נסתרת, כסוכן כפול נגד המשטרה".

תגיות:רוני אלשיךהדגלים השחורים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה