חדשות בארץ

עשרות פלסטינים נעצרו בחשד לייצור והברחת אמצעי לחימה

פעילות של סוכן סמוי מיחידת להב 433 הובילה למעצרם של עשרות פלסטינים, החשודים שעסקו בייצור אמצעי לחימה ביהודה ושומרון, בהברחתם ובהפצתם בישראל

(צילום מסך, דוברות המשטרה)(צילום מסך, דוברות המשטרה)
אא

לוחמי יחידת אתג"ר, היחידה המיוחדת הגדעונים (יחידה 33) בלהב 433 והימ"מ של מג"ב פשטו הבוקר (שלישי), ביחד עם יחידות מיוחדות מצה"ל, על בתיהם של עשרות פלסטינים החשודים שעסקו בסחר, הברחה והפצה של אמצעי לחימה, חלקם בייצור מקומי, מיהודה ושומרון לישראל.

במהלך החקירה שהובילה למעצרים, הופעל במשך חודשים סוכן משטרתי סמוי על ידי מחלק הסוכנים בלהב 433. הסוכן חשף חוליות מרכזיות בשרשרת ביצוע העבירות, שכללו בלדרים שהבריחו לארץ כלי נשק. חלק מכלי הנשק עברו תהליך הסבה מאיירסופט לכלי נשק "חיים", שיועדו לפעילות פשיעה וירי בתחומי הארץ.

הסוכן, שפעל בזירה מורכבת, רכש את אמונם של החשודים וקנה בעסקאות אמל"ח עשרות כלי נשק מסוג קלצ'ניקוב, M-16, תת מקלע מסוג קרלו ואקדחים מסוגים שונים.

החשודים הובאו לחקירה באזהרה בחשד למעורבות בעבירות של ייצור ואחזקת אמצעי לחימה, קשירת קשר לפשע וסחר באמצעי לחימה – כל אחד על פי חלקו בעבירות האמורות. בהמשך היום יובאו העצורים בפני בית משפט צבאי לשם דיון בבקשה להארכת מעצרם. התיק מלווה ומטופל על ידי התביעה הצבאית בשומרון.

במשטרה אמרו כי ימשיכו "לפעול במאבק הנחוש והבלתי מתפשר נגד עבירות הנשק, הכל במטרה למנוע פשיעה וטרור, להגביר את תחושת הביטחון ולשמור על שלומו של הציבור".

תגיות:משטרת ישראליהודה ושומרוןאמל"ח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה