פעילות הידברות

"שנים לא מצאתי את הזיווג שלי, עד שאמא שלי החליטה לעשות מעשה"

הידברות מאפשר לכם לפגוש את המקובל הרב חיים פוקס לערב עשיר ומרומם, מלא ידע וקודש שיוכל לשנות את חייכם, וכל זאת – אצלכם בסלון וללא תשלום

  • י"ב תמוז התשפ"א
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

היא זוכרת את הרגע הזה כאילו זה היה אתמול, את הרגע שבו היא החליטה לוותר, לעצמה, על עצמה. את הרגעים שאנחנו בוחרים בעצמנו קל לשכוח, תמיד אנחנו זוכרים את הרגעים שבהם אנחנו מוותרים. היא עמדה באמצע מעבר חציה והחליטה לוותר. אבל היא לא ידעה שבזמן הזה, אמא שלה לא ויתרה.

יומיים אח"כ היא הודיעה להורים, שהיא סיימה. היא ביקרה כבר בכל הקברים וניסתה את הסגולות, אבל משהו תקוע, והיא פשוט לא מצליחה למצוא את זה שתאהב נפשה. באותו ערב, אמה הניחה בתיק שלה, רגע לפני שיצאה מבית הוריה עם שבילי דמעות יבשות על הלחיים, את קמע "שבעת האורות" של הרב פוקס.

שנה אחר כך, ש' מגבעת שמואל כבר עמדה מתחת לחופה. רק בסוף הערב ההוא, כשהחיוך עוד מרוח על פניה, אמה ספרה לה את סיפור הקמע.

לכל אות בתורה הקדושה שלנו יש משמעות, לכל סימן, לכל מילה, לכל אתנחתא ולכל סְגוֺלְתָּא֒. הרב המקובל חיים פוקס שליט"א, המרצה והחוקר המבוקש, יצא בהוראת גדולי ישראל לחקור במשך שנים את מקורות הסגולות והקמעות שמצויים בספרי הקודש והקבלה לאורך ההיסטוריה.

המסע הזה הוביל אותו לגילויים מדהימים ויוצאי דופן, וברשותו נמצא ידע רב שאסף במהלך השנים הללו, ואותו הוא יכול לחלוק כעת אתכם.

הידברות מאפשר לכם לפגוש את המקובל הרב חיים פוקס לערב עשיר ומרומם, מלא ידע וקודש שיוכל לשנות את חייכם, וכל זאת – אצלכם בסלון וללא תשלום!

הרב פוקס יגיע אליכם לערב ישועות עוצמתי, עם כל הסגולות הקדושות, הברכות המרוממות והקמעות הטהורים. ערב שלאחריו אתם, הקרובים לכם והמוזמנים, תראו את העולם באור חדש.

הרב נמצא בראש מכון "סגולת אמת" העוסק בחקר אמיתות כתבי יד, קמעות, סגולות, מזלות וגורלות, מוצא את הנתיב ההלכתי ומקיף את כל סוגי הקמעות והסגולות הנפוצים והנדירים יותר, בראי ההלכה היהודית הנמסרת מדור לדור מן התלמוד ועד דורנו, והכל בהדרכתם הצמודה של גדולי הדור שליט"א.

הירשמו עכשיו ללא תשלום לערב מלא בקדושה ומעורר השראה.

תגיות:זיווגפעילות הידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה