מעניין

אימצו שלישיה – ואז הרופא חשף בפניהם את הדבר הבא

שרה ואנדי לא הצליחו להקים משפחה משלהם, אז הם פנו לסוכנות אימוץ ואימצו שלישיה. רק שבוע לאחר מכן, הרופא חשף בפניהם חדשות שהשאירו אותם עם דמעות

אא

שרה ואנדי ניסו להקים משפחה במשך שנים ארוכות, אך ללא הצלחה. למרבה הצער, הם הבינו שלא יוכלו לעשות זאת באופן טבעי, אבל הם לא רצו לוותר על החלום להיות הורים.

בני הזוג פנו לסוכנות אימוץ ופגשו אישה שמתכננת ללדת בקרוב ולמסור את התינוקת שלה לאימוץ. ואז הגיעה ההפתעה. האישה הייתה בהריון, אך לא עם תינוקת אחת, אלא עם שלישיה. ההתרגשות הייתה בעיצומה ובני הזוג ציפו בקוצר רוח ללידה המתקרבת.

זמן קצר לאחר מכן, ג'ואל, האנה ואילזבת נולדו, והחלום של שרה ואנדי להיות הורים התגשם. אך הסיפור לא הסתיים כאן.

שבוע לאחר שאימצו את שלוש הבנות, שרה הרגישה מוזר וקבעה תור לרופא המשפחה. בבדיקה שגרתית, הרופא בישר לשרה שהיא... בהריון, עם תאומים! שרה הייתה מלאת שמחה אך גם לא מעט חששות. "יש לנו מזל גדול. האם היינו קצת בלחץ? בהחלט. אבל אנחנו מאושרים. באמת הרגשנו שזו הייתה התוכנית של אלוקים עבורנו, ולפעמים, כשעושים מצוות של אלוקים, דבר אחד מוביל לשני", אמרה שרה.

תוך זמן קצר, המשפחה גדלה משניים לשבעה נפשות – יחד עם התאומים שנולדו, אביגיל ואנדרו. על פי הדיווחים של ההורים, הם מכינים 84 בקבוקים ומשתמשים ב-300 חיתולים בשבוע בממוצע.

תגיות:לידהלאישה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה