חדשות בריאות

שאשא ביטון נגד משרד הבריאות: מנפחים מספרים וזורעים היסטריה

על פי הדיווח בחדשות 12, שרת החינוך יפעת שאשא ביטון האשימה בשיחות סגורות גורמים במשרד הבריאות ביצירת היסטריה באמצעות ניפוח מספרי הבדיקות. סגן שר הבריאות לשעבר, חבר הכנסת יואב קיש מהליכוד: "עם חברת קבינט קורונה כזו אני מודאג"

פרופ' חזי לוי ופרופ' נחמן אש (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)פרופ' חזי לוי ופרופ' נחמן אש (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

שרת החינוך יפעת שאשא ביטון (תקווה חדשה) תקפה בשיחות סגורות את הגורמים המקצועיים במשרד הבריאות והאשימה אותם בזריעת בהלה בציבור, כך דווח הערב (חמישי) בחדשות 12.

על פי הדיווח, שאשא ביטון טענה כי "יש גורמים במערכת הבריאות שבכוונה משמרים את ההיסטריה וההפחדה. ההיסטריה שהם זורעים נובעת כנראה מהרצון שלהם ללחוץ על חיסוני ילדים. מבצעים בליץ בדיקות, וזה מה שמקפיץ את הנתונים".

מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי, הביע צער על דבריה של שאשא ביטון: "מכבד אותה, אך מערכת החינוך לא שלה. אנחנו לא נלחמים אחד בשני, אלא נלחמים יחד בנגיף".

חבר הכנסת מיקי זוהר מהליכוד תקף בחריפות את שרת החינוך: "שאשא ביטון הביאה עלינו את הגל השלישי, ועלולה להביא על ישראל גל קטלני נוסף. אחרי שברוך השם הצלחנו להחזיר לחיים את מדינת ישראל ממשבר הקורונה, באה הממשלה החדשה ומחזירה אותנו אחורה. זה פשוט כואב לראות איך הם הורסים את כל מה שבנינו".

חברו לסיעה של זוהר, סגן שר הבריאות לשעבר יואב קיש, כתב בטוויטר: "עם חברת קבינט קורונה כזו אני מודאג. אז השרה שאשא ביטון, אני מכיר היטב את מערכת הבריאות – אף אחד לא מנפח מספרים. האמת הפשוטה היא שאנחנו בהתפרצות ראשונית של קורונה, ואת פשוט לא מבינה את זה".

מוקדם יותר היום קרא קיש לראש הממשלה נפתלי בנט 'להתעורר': "אם תמשיך לדבר ולא לעשות דבר – כולנו נשלם מחיר יקר. אחוז מאומתים פי חמישה מלפני שבוע. תפסיק לייעץ על טיולים בארץ ישראל ותתחיל לקחת החלטות. יש לך צוות מקצועי מצוין במשרד הבריאות, אבל רוח המפקד לא יכולה להיות בדמותה של יפעת שאשא ביטון. ימים יקרים שאתה מבזבז".

תגיות:יפעת שאשא ביטוןנגיף הקורונהיואב קישמיקי זוהר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה