חדשות בריאות

החל מ-12:00: חובה לעטות מסכות בחללים סגורים

שבוע וחצי בלבד לאחר שבוטלה החובה לעטות מסכה בחללים סגורים, הודיע משרד הבריאות על חידושה. אתמול הובחנו 227 נדבקים חדשים בקורונה, ושיעור הבדיקות החיוביות עמד על 0.6%

(צילום: נתי שוחט, פלאש 90)(צילום: נתי שוחט, פלאש 90)
אא

(עודכן: 12:08)

לנוכח העלייה בתחלואת הקורונה, משרד הבריאות הודיע כי החל מהיום (שישי) בשעה 12:00 מתחדשת החובה לעטות מסכה בכל מקום שאינו שטח פתוח, למעט במקום המגורים הקבוע, וזאת שבוע וחצי בלבד לאחר שחובה זו בוטלה.

בהודעת המשרד צוין, כי חובת עטיית המסיכה לא תחול במקרים הבאים:

1. קטין מתחת לגיל 7.

2. אדם שעקב מוגבלות נמנע ממנו לעטות מסכה.

3. אדם השוהה במקום סגור או מופרד בלא אדם נוסף.

4. שני עובדים העובדים בקביעות בחדר אחד.

5. אדם המבצע פעילות ספורט.

משרד הבריאות ממליץ לעטות מעתה מסכות גם בהתקהלויות מרובות משתתפים בשטחים פתוחים. כמו כן, לאנשים בקבוצות סיכון ולמי שאינם מחוסנים מומלץ להימנע מלהשתתף בהתקהלויות.

במשרד החינוך אמרו, כי בהתאם להנחיות החדשות, צוותי החינוך וכל התלמידים בבתי הספר יעטו מסכות בכיתות הלימוד ובאזורים סגורים המצויים במרחבי המוסד החינוכי. כמו כן, הם יעטו מסכות בהסעות מאורגנות, בבחינות הבגרות, בטיולים ובפעילויות חוץ בית ספריות שאינם מתקיימים בשטח פתוח.

עוד הוסיפו במשרד החינוך, כי כניסת הורים וכל מי שאינו נמנה עם הצוות החינוכי לשטח המוסד החינוכי תותר על פי הנחיות הכניסה השגרתיות, טרם תקופת הקורונה, למוסדות חינוך, תוך הקפדה על עטיית מסכות בחללים ובמבנים סגורים. נכון לעכשיו, אירועי סוף שנה, כולל אספות הורים ומסיבות, יתקיימו כרגיל וללא הגבלות, למעט הקפדה על עטיית מסיכות בחללים ובמבנים סגורים.

אתמול אובחנו 227 נדבקים חדשים בקורונה. מתוך 41,331 בדיקות שפוענחו, עמד שיעור החיוביים על 0.6%. נכון להבוקר, 872 בני אדם מוגדרים כחולים פעילים, מתוכם 48 מאושפזים בבתי חולים. מצבם של 26 חולים מוגדר קשה, ביניהם 16 מונשמים. מניין הנפטרים מפרוץ המגפה עומד על 6,429.

מבית החולים וולפסון בחולון נמסר, כי חולה קורונה בן 48 חובר הלילה למכשיר אקמו. החולה, שלא חוסן ואינו סובל ממחלות רקע משמעותיות, הועבר מבית חולים אחר. מצבו מוגדר כעת קריטי, והוא מונשם ומורדם. מדובר בחולה הקורונה הראשון המאושפז בוולפסון לאחר תקופה ארוכה.

תגיות:נגיף הקורונהעטיית מסכות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה