חדשות בריאות

רוני נומה מונה לפרויקטור הקורונה בנתב"ג

ראש הממשלה נפתלי בנט הודיע על מינויו של האלוף (במיל') רוני נומה למנהל מיוחד לטיפול במעברי הגבול ולמניעת כניסת וריאנטים לישראל: "הגישה שלנו פשוטה – מקסימום הגנה על אזרחי ישראל, עם מינימום פגיעה בשגרה ובמשק בישראל"

נומה, תמונת ארכיון (צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90)נומה, תמונת ארכיון (צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90)
אא

ראש הממשלה נפתלי בנט הודיע הבוקר (ראשון) על מינויו של האלוף (במיל') רוני נומה לפרויקטור למאבק בכניסת נגיף הקורונה לישראל דרך מעברי הגבול, כולל נתב"ג. "החלטנו למנות מנהל מיוחד לטיפול במעברים ולמניעת הכניסה של הנגיף הזה ושל וריאנטים ונגיפים עתידיים מהעולם לתוך ישראל", אמר בפתח ישיבת הממשלה.

"האחריות תהיה טיפול עכשיו אבל גם בהסתכלות כלפי העתיד", הוסיף בנט. "לא תמיד החיסון יעבוד. יכולים להיות וריאנטים גם עוד חודש, עוד שנה, או עוד ארבע שנים, שאין להם חיסון. לכן, ישראל שאין לה המון מעברים, למעשה היא מעין מדינת אי – אין סיבה שלא נוכל להגן על עצמנו גם אם לא יהיה חיסון".

בנט ציין כי למרות העלייה במספר המאומתים בישראל בשבוע האחרון, לא נרשמה עלייה מקבילה במספר המאושפזים: "הגישה שלנו פשוטה – מקסימום הגנה על אזרחי ישראל, עם מינימום פגיעה בשגרה ובמשק בישראל. מסכות במקום הגבלות, חיסונים במקום סגרים. וריאנט הדלתא מדבק ב-50% יותר, אבל אנחנו יודעים שהחיסון עובד. מי שיכול להתחסן ולא עושה את זה, פשוט מסכן את עצמו, בעברית פשוטה, וגם את הסביבה".

מוקדם יותר עדכן משרד הבריאות כי הערים תל אביב, הרצליה וכפר סבא הפכו לערים המוגדרות כצהובות במודל הרמזור של משרד הבריאות. המועצה המקומית בנימינה-גבעת עדה ממשיכה להיות אדומה, בעוד מודיעין וכוכב יאיר מוגדרים עדיין כתומים.

אתמול אובחנו 113 נדבקים חדשים בקורונה. שיעור הבדיקות החיוביות מתוך 32,703 הבדיקות שפוענחו עמד על 0.4%. 1,175 בני אדם מוגדרים כחולים פעילים, 47 מתוכם מאושפזים בבתי חולים. מצבם של 26 חולים מוגדר קשה, ביניהם 17 מונשמים. מניין הנפטרים מפרוץ המגפה עומד על 6,429.

תגיות:נתב"גרוני נומה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה