חדשות בארץ

בנט שוחח עם נשיא מצרים א-סיסי

בשיחתם שיבחו ראש הממשלה בנט ונשיא מצרים א-סיסי את הסכם השלום בין המדינות. בנט הודה לא-סיסי על התיווך של מצרים בסוגיה הפלסטינית, בדגש על מאמציה לקידום פתרון סוגיית השבויים והנעדרים הישראליים. א-סיסי ציין את הצורך בחידוש התהליך המדיני

א-סיסי, תמונת ארכיון (צילום: אבי אוחיון, לע"מ)א-סיסי, תמונת ארכיון (צילום: אבי אוחיון, לע"מ)
אא

ראש הממשלה נפתלי בנט שוחח היום (שני) עם נשיא מצרים, עבד אל-פתאח א-סיסי. הנשיא המצרי בירך את ראש הממשלה עם כניסתו לתפקיד. 

מלשכת ראש הממשלה נמסר, כי "שני המנהיגים דנו במגוון רחב של סוגיות בילטרליות, אזוריות ובינלאומיות. השניים שיבחו את הסכם השלום בין המדינות, שהושג בחסותה ובתיווכה של ארצות הברית, הסכם המהווה אבן יסוד ביציבות המזרח התיכון זה למעלה מארבעה עשורים". 

במהלך השיחה הודה בנט לא-סיסי על התפקיד שממלאת ארצו בביסוס היציבות, הביטחון והשלום באזור, וכן על תיווכה בסוגיה הפלסטינית, בדגש על מאמציה לקידום פתרון לנושא השבויים והנעדרים הישראליים. נשיא מצרים מצדו עמד על הצורך לבסס את הפסקת האש ברצועת עזה, במטרה לשפר את מצבם האזרחי וההומניטרי של תושביה. הוא גם ציין את הצורך בחידוש התהליך המדיני. 

בהקשר הבילטרלי, דנו שני המנהיגים דנו בחשיבות קידום שיתוף הפעולה בין ישראל למצרים במישור הכלכלי, המסחרי והאזרחי. הם סיכמו לקדם פגישה ביניהם בהקדם.

תגיות:נפתלי בנטמצריםעבד אל-פתאח א-סיסי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה