חדשות בארץ

תעלומה: מה נמצא בתוך שק גדול שהושלך לנהר הירדן?

מי הניח נחש פיתון בורמזי בתוך שק ענקי בנהר הירדן? זה בדיוק מה ששאלו את עצמם פקחים של רשות הטבע והגנים, שהזדעזעו למצוא את הנחש המת בתוך השק הגדול

אא

מי הניח נחש פיתון בורמזי בתוך שק ענקי בנהר הירדן? זה בדיוק מה ששאלו את עצמם פקחים של רשות הטבע והגנים, שהזדעזעו למצוא את הנחש המת בתוך השק הגדול. 

הנחש, שלרוב מצוי בפינת חי או אצל מגדלי נחשים מורשים - הגיע לאורך של כחמישה מטרים, ולדברי הפקחים מדובר בתעלומה, שכן אין סיכוי כמעט למצוא נחש כזה כשהוא משוחרר בטבע. 

לתקשורת סיפרו הפקחים כי מצאו את הנחש הענקי בתוך שק סגור ומקופל. "רק כשהוצאנו אותו, הנחנו ליד הטנדר והשווינו את אורכו לאורך הטנדר - הבנו עד כמה הוא גדול", אומרים הפקחים. 

אז מי הניח אותו שם? הבדיקה בעיצומה, אך בינתיים מעריכים הפקחים כי ככל הנראה מדובר במקרה של נחש במת מסיבה כלשהי אצל המגדל המורשה שלו, והיות והוא לא מצא דרך קבורה נאותה עבורו, הוא החליט להשליכו בנהר הירדן. 

לדעתו של לוכד הנחשים מאמון סבח, מדובר באחד משני הגורמים הבאים: או שהנחש מת מהרעלה, או מבעל חיים שניסה לאכול אותו ופגע באיבריו הפנימיים. סבח סיפר כי בקבוצת הווטסאפ של מגדלי הנחשים שהוא חבר בה, הועלתה סברה נוספת, שבעצם מדובר בנחש שברח ממגדל באזור עמק חפר ונעלם בנחל אלכסנדר. "אני חושב שהוא די דומה לפיתון הבורמזי שברח מנחל אלכסנדר", אומר סבח.

תגיות:נחשנהר הירדןשק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה