חדשות בארץ

לקראת לילה לבן נוסף: חילופי האשמות בין הקואליציה והאופוזיציה

המגעים בין הקואליציה והאופוזיציה התפוצצו, ובקואליציה מאיימים להפעיל את סעיף 98 בתקנון הכנסת כדי לצמצם את משך הדיונים בהצעות החוק שעל סדר היום. הליכוד: "האופוזיציה תמשיך להיאבק עד להפלת ממשלת ההונאה הרעה"

הכנסת (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)הכנסת (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

בכנסת מתכוננים הערב (רביעי) ללילה לבן נוסף, לאחר פיצוץ במגעים שהתקיימו בין הקואליציה והאופוזיציה בניסיון להגיע להסכמות על הרכב הוועדות ומשך הדיונים. בהנהלת הקואליציה טוענים כי הליכוד הוא שפוצץ את המגעים, ומאיימים להפעיל את סעיף 98 בתקנון הכנסת, שמאפשר במקרים מיוחדים לצמצם את זמן הדיבור של חברי הכנסת בדיונים על הצעות החוק ובכך למנוע פיליבסטרים ארוכים מצד האופוזיציה.

מהנהלת הקואליציה בראשות יו"ר הקואליציה עידית סילמן וממלא מקומה בועז טופורובסקי נמסר, כי "האופוזיציה והעומד בראשה החליטו כנראה לטרלל את המערכת, להביא לחוסר תפקוד של הכנסת, וזאת למרות שהלכנו לקראתם כברת דרך ולאחר תקופה של שנתיים שהכנסת נמצאת בסחרור פוליטי. אחרי שהם נשברו והפסידו פעם אחר פעם, הם רוצים לילות לבנים? יקבלו לילות לבנים. באנו לעבוד למען מדינת ישראל וכך יהיה".

בתגובה לדברים, אמרו בליכוד כי "האופוזיציה תמשיך להיאבק בממשלה בכל דרך – ביום ובלילה – עד להפלת ממשלת ההונאה הרעה הזאת שתלויה בגורמים אנטי-ציוניים. בושה שהקואליציה החלשה הזאת מבזבזת עשרות מיליוני שקלים מכספי אזרחי ישראל באמצעות הוספת עשרות חברי כנסת חדשים בחוק הנורבגי, בניסיון כושל להילחם במאמצינו".

תגיות:הליכודמליאת הכנסת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה