חדשות בריאות

נתניהו לשר הבריאות: להקדים את מתן החיסון השלישי

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו פנה לשר הבריאות ניצן הורוביץ בקריאה להקדים את מתן מנת החיסון השלישית נגד קורונה: "המחיר של הקדמה בחודש הוא אפסי, המחיר של איחור בחודש יכול להיות קטלני ולעלות בחיים רבים. יפה שעה אחת קודם"

אא

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו פנה הערב (חמישי) לשר הבריאות ניצן הורוביץ בקריאה להקדים את מתן מנת החיסון השלישית נגד קורונה.

במכתב ששלח להורוביץ, ציין נתניהו כי הוא "ער לשיקול של המתנה לחיסונים עדכניים יותר, אבל להמתנה זו יש תחום עליון בזמן. נראה לי שההקדמה בחודש של החיסון השלישי היא נקודת האופטימום למתן חיסון זה, בין אם יגיעו עד אז החיסונים המעודכנים ובין אם לאו".

בסרטון שפרסם ברשת, פנה ראש הממשלה לשעבר לציבור הרחב: "אנחנו היינו הראשונים בעולם לצאת מהקורונה כי היינו הראשונים בעולם להביא מיליוני חיסונים נגד הקורונה, ואתם נעניתם בהמוניכם להתחסן. עכשיו יש עלייה מסוימת בתחלואה. לזה יש פתרון אחד פשוט: לכו להתחסן, המבוגרים וכמובן בני הנוער. קודם כל בני הנוער.

''אבל יש בעיה. אנחנו צריכים לקבל את החיסון השלישי תשעה חודשים אחרי החיסון השני, וזה אומר שנתחיל להתחסן בספטמבר ונגמור את זה מתי שהוא באוקטובר. מהשיחות שאני מקיים עם טובי המומחים בעולם, הם אומרים שכדאי להקדים את זה לפחות בחודש, משום שאף אחד לא יודע את הנקודה המדויקת שבה הנוגדנים בדם יורדים אצל כל אחד ואחד מאיתנו וחושפים אותנו לתחלואה מחודשת ולווריאנטים. לכן הם אומרים שכדאי להקדים בחודש ולסיים את החיסון, בייחוד של האוכלוסייה הבוגרת, במהלך חודש אוגוסט ובמהלך ספטמבר, ולא לחכות".

"המחיר של הקדמה בחודש הוא אפסי, המחיר של איחור בחודש יכול להיות קטלני ולעלות בחיים רבים", הצהיר נתניהו. "העיקרון מאוד פשוט: יפה שעה אחת קודם. היינו הראשונים לנצח את הקורונה בתחילתה, אנחנו צריכים להיות הראשונים בעולם לנצח את הקורונה בהמשכה".

תגיות:חיסוןנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה