חדשות יהדות

הגשימו חלום: שני ילדים הפכו ’שוטרים ליום אחד’

בן 8 עם צרכים מיוחדים ובן 4 שהחלים מסרטן חלקו משאלה משותפת: להיות שוטרים ליום אחד. ניידת המשאלות של משטרת ישראל הגשימה עבורם את החלום

  • כ"ה תמוז התשפ"א
 ראש עיריית אלעד ישראל פרוש עם יהונתן ולביא-יהונתן (צילום: דוברות המשטרה) ראש עיריית אלעד ישראל פרוש עם יהונתן ולביא-יהונתן (צילום: דוברות המשטרה)
אא

יהונתן מדמוני, ילד בן 8 עם צרכים מיוחדים, ולביא יהונתן אלקבץ, ילד בן 4 שבחסדי שמים החלים לאחרונה ממחלת הסרטן, הגשימו חלום והפכו שוטרים ליום אחד.

יהונתן, תושב אלעד, הוא ילד מקסים ומיוחד, שנולד להוריו אחרי 6 שנות ציפייה: "6 שנים חיכינו אני ובעלי לילד הזה, נשאנו תפילות אין קץ וידענו שתפילותינו תתקבלנה. ואכן הקב"ה שמע. כבר בשלבים שלפני הלידה יצר בפנינו אתגר גדול. קיבלנו את הבשורה באהבה ובאמונה שלימה", מספרת אמו, חגית. 

לביא יהונתן אלקבץ בן ה-4 מתגורר בלוד, ולפני תקופה לא ארוכה התגלה כי מחלת הסרטן מקוננת בגופו. "הניסיונות היו גדולים", מספרת אמו, שני. "ומה שהחזיק אותנו היתה האמונה היוקדת והבלתי מותנית בקדוש ברוך הוא." לביא עבר טיפולים קשים, ניתוחים ובמטרה להציל את חייו תרמה לו אימו אונת כבד מגופה. ואכן האמונה 'שהכל מאיתו יתברך' והכל לטובה החזיקו וחיזקו אותנו בכל התהליך. "אתמול", מספרת שני, "בישרו לנו הרופאים כי ברוך השם לביא יהונתן החלים מהמחלה, ואנחנו יכולים להתחיל את חיינו באופן מסודר ובריא".

שני הילדים, שאינם מכירים אחד את השני, ביקשו בקשה זהה: להיות שוטרים ליום אחד. הבקשה נפלה על אוזניים קשובות, ושוטרי משטרת אלעד, בשיתוף 'ניידת המשאלות' של המשטרה גייסו את השנים ליום פעילות מאתגר.

הילדים מדדו מדי שוטרים, עלו ל'ניידת המשאלות', וביחד עם צוות שיטור מיומן החלו בסיורים אינטנסיביים באלעד. במהלך הסיור פגשו את ראש העיר ישראל פרוש, שעזב את לשכתו והגיע למקום על מנת לראות את שני השוטרים המרוגשים.

רס"ב ניצן יהונתן מש"ק העיר אלעד הוא האיש שהגשים את חלומם של שני הילדים. "אני רואה את עצמי כגשר בין הציבור הדתי חרדי בעיר לבין המשטרה, ורואה בתפקידי שליחות ללא גבולות", אמר.

לאחר הסיור קיבלו השניים סיור והדגמה מקצועית של מערך החבלה במשטרת ישראל. השניים קיבלו 'תעודות שוטר' ו'דרגות קצונה', ושולחו לביתם כשחיוך רחב על שפתותיהם, עד המשימה הבאה. 

תגיות:משטרהמחלת סרטןילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה