חדשות יהדות

מועצת גדולי התורה בעקבות גזירת המעונות: "להתחזק מאוד בהתמדת התורה"

חברי מועצת גדולי התורה מתריעים מפני רצונם של חברי הממשלה "לפגוע בטהרת ישראל, ולבטל לימוד תורה, שמירת שבת וחינוך וגיור כהלכה", ומציינים במה יש להתחזק

  • ב' אב התשפ"א
הרב חכם שלום כהן (צילום: יעקב כהן / פלאש 90)הרב חכם שלום כהן (צילום: יעקב כהן / פלאש 90)
אא

בעקבות החלטתו של שר האוצר אביגדור ליברמן לבטל את סבסוד המעונות מילדי אברכים, קוראים חברי מועצת גדולי התורה להתחזק בכאב על חילול שמו יתברך, בהתמדת לימוד התורה, ובבין אדם לחברו, ובתפילה שיתרבה כבוד ה' בעולם.

בקריאה שפרסמו חברי המועצת בסוף השבוע האחרון תחת הכותרת "מי לה' אליי", נכתב כך: "לב מי לא יחרד בהיות והרחוקים מתורה ומצוות נשאו ראש, ורוצים לעקור את כל הקדוש והיקר לישראל ולפגוע בטהרת ישראל ובקדשיו, ולבטל לימוד התורה, שמירת שבת וחינוך וגיור כהלכה, וסכנה גדולה מרחפת על קיום יסודות התורה הקדושה בארץ הקודש.

בהתייחם לגזירת המעונות של ליברמן כותבים חברי המועצת: "וכבר בימים אלו מכריזים הם על רצונם להצר צעדיהם של אברכי הכוללים עמלי התורה המסולאים בפז, אשר נשותיהם הצדקניות מוסרות עצמן שיהא ביתם בית של תורה על טהרת הקודש, ומדמים בנפשם שעל ידי גזרותיהם  למנוע מהם תקציבים לילדיהם היקרים שיחי’, יגרמו שלא ישבו באהלה של תורה, אמנם לא יעלה בידם מאומה.

"אוי לנו שכך עלתה בימינו", כותבים גדולי התורה בכאב, "וכמה עלינו להצטער על חילול שמו יתברך, ומחויבים אנו להתחזק מאוד בהתמדת לימוד התורה, ובבין אדם לחברו, ולשפוך לב כמים בתפילה וזעקה שיתרבה כבוד השם בעולם, וישובו אחים תועים בתשובה שלימה, ולא יכשלו בשרירות לבם ח”ו”.

הרב זמיר כהן מנפץ מיתוס של 70 שנה בפחות מ-13 דקות. תקשורת פוליטיקאים ומפלגות, מול עובדות, נתונים ומספרים. לראות ולא להאמין מה ניסו למכור לנו עשרות שנים. חובה לצפות:

תגיות:אברכיםאביגדור ליברמןמועצת חכמי התורה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה