חדשות בארץ

הממשלה אישרה: פרופ’ נחמן אש מונה למנכ"ל משרד הבריאות

מינויו של פרויקטור הקורונה, פרופ' נחמן אש, לתפקיד מנכ"ל משרד הבריאות אושר בממשלה. השרים אישרו גם את הארכת כהונתו של ראש השב"כ נדב ארגמן בחודש נוסף

פרופ’ אש (קרדיט תמונה: משרד הבריאות)פרופ’ אש (קרדיט תמונה: משרד הבריאות)
אא

הממשלה אישרה היום (ראשון), בישיבתה השבועית, את מינויו של פרופ' נחמן אש לתפקיד מנכ"ל משרד הבריאות, במקומו של פרופ' חזי לוי שהודיע לפני שבועיים על פרישתו

המנכ"ל הנכנס הינו בוגר בית הספר לרפואה באוניברסיטת תל אביב, מומחה לרפואה פנימית ובוגר תואר שני במחשוב רפואי במסגרת תוכנית משולבת של אוניברסיטאות הארוורד ו-MIT. הוא מכהן כפרופסור חבר במחלקה לניהול מערכות בריאות באוניברסיטת אריאל. 

במהלך שירותו הצבאי שימש אש כקצין רפואה ראשי, בין השנים 2011-2007. לאחר שחרורו הוא מילא שורה של תפקידי ניהול בכירים במערכת הבריאות, בהם סמנכ"ל בכיר למידע ומחשוב במשרד הבריאות וראש חטיבת הבריאות של קופת החולים מכבי. מאז נובמבר 2020 הוא עומד בראש "מגן ישראל", התוכנית הלאומית למאבק בנגיף הקורונה.

בנוסף, אישרו השרים בישיבה את הצעתו של ראש הממשלה נפתלי בנט להאריך את כהונתו של ראש שירות הביטחון הכללי, נדב ארגמן, בחודש נוסף עד ל-13 באוקטובר.

"אני מברך על הארכת כהונתו של ראש שירות הביטחון הכללי נדב ארגמן עד למינוי ראש השב"כ הבא", מסר בנט. "במהלך כהונתו, ארגמן מוביל את הארגון בנחישות ובעוצמה. לאנשי השירות בהובלתו יש תרומה כבירה לביטחון מדינת ישראל, בשורה של פעילויות, חשאיות וגלויות, המתקיימות בזירות שונות ובאמצעים מגוונים".

תגיות:נפתלי בנטשב"כנדב ארגמןמשרד הבריאותפרופ' נחמן אש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה