חדשות בעולם

לאחר 24 שנים – התינוק החטוף נמצא

24 שנים לאחר שנחטף מביתו, נמצא גאו שינג'ין הסיני, שרבים תהו מה עלה בגורלו. אביו בילה את שני העשורים האחרונים במאמצים לאתר אותו וסירב לאבד תקווה. מאמציו השתלמו בסופו של דבר

האיחוד בין גאו ואביוהאיחוד בין גאו ואביו
אא

לפני 24 שנה, כשהוא בן שנתיים בלבד, גאו שינג'ין הסיני נחטף מחצר ביתו ומאז נעלמו עקבותיו. הוריו ניסו לאתר את בנם האהוב במשך יותר משני עשורים בטווח של 500 אלף קילומטרים, אך ללא הצלחה. רק ביום ראשון האחרון, התינוק החטוף, שהיום כבר גבר צעיר, זכה להתאחד עם שני הוריו ושאר בני משפחתו הביולוגית.

גנגטנג בן ה-51, אביו של גאו, השקיע את כל חייו במאמצים לאתר את בנו ולא איבד תקווה שהוא עדיין בין החיים. הוא הסתובב ברחבי המדינה על אופנוע עם תמונה של בנו. במהלך מסע ה-500 אלף קילומטרים, גנגטנג נשדד, היה מעורב בתאונות ושבר עצמות – אבל זה לא עצר אותו. בנוסף, כחלק מהמסע האישי שלו, הוא סייע לעוד 7 ילדים חטופים להתאחד עם הוריהם.

גאו הצעיר לא היה מודע לכך שנחטף. הוא פשוט חי עם חוטפיו במשך שנים כאילו היו בני משפחתו הביולוגיים. על פי הדיווחים, בני הזוג הו וטאנג חטפו את גאו מביתו לאחר שלא הצליחו להביא ילד משלהם ולא יכלו לממן טיפולים. הם גידלו אותו כשלהם ואף מימנו את לימודיו באוניברסיטה. בני הזוג היו בטוחים שהוריו הביולוגיים של גאו וויתרו עליו מפני שעברו כל כך הרבה שנים. הם נדהמו לגלות שמסע החיפושים שלהם לא נפסק.

שני החשודים בחטיפה נעצרו בידי המשטרה המקומית לחקירה. גאו לא תמך במהלך מפני שהחשיב אותם כהוריו, ומצד שני, אמר כי הוא "מעריץ את ההתמדה והמאמצים ארוכי השנים שההורים שלי עשו".

תגיות:חטיפהמענייןרץ ברשת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה