חדשות בריאות

משרד הבריאות: 829 מאומתים חדשים אתמול, 66 חולים במצב קשה

על פי נתוני משרד הבריאות, שיעור הבדיקות החיוביות עלה ל-1.71%. מניין הנפטרים כתוצאה מסיבוכי הנגיף עלה ל-6,450

(תמונה: שאטסרטוק)(תמונה: שאטסרטוק)
אא

משרד הבריאות עדכן היום (שני) כי אתמול אובחנו 829 נשאי קורונה חדשים. שיעור הבדיקות החיוביות המשיך לעלות, ועמד על 1.71% מתוך כ-49 אלף בדיקות שפוענחו.

נכון להבוקר, 6,952 בני אדם מוגדרים כחולים פעילים, מתוכם 125 מאושפזים בבתי חולים. מספר החולים הקשים ממשיך לעלות אם כי בקצב מתון, ועומד כעת על 66, ביניהם 12 מונשמים. 18 חולים נמצאים במצב קריטי. מניין הנפטרים כתוצאה מסיבוכי הנגיף עלה ל-6,450.

נתוני מודל הרמזור מלמדים על התפשטותו הגאוגרפית של הנגיף ברחבי הארץ. היישובים בית יצחק-שער חפר, גבעות בר ושבי ציון, וכן רובע מזרח בעיר נתניה, מוגדרים כאדומים. 15 יישובים, בהם שש ערים ושבעה רובעים, נמצאים ברשימה הכתומה. 80 יישובים ברחבי הארץ, בהם 33 ערים ו-21 רובעים, מוגדרים כצהובים.

אתמול הגיעו כ-11,600 ישראלים למרכזי החיסון, כ-2000 מתוכם קיבלו את מנת החיסון הראשונה והשאר התחסנו במנה שנייה. עד כה חוסנו 5,744,309 ישראלים במנת חיסון אחת נגד קורונה, ו-5,235,498 קיבלו את מנת החיסון השנייה.

מוקדם יותר הבוקר, כינס שר הבריאות ניצן הורוביץ דיון במתווה התו הירוק, שצפוי להיות מוצג השבוע בקבינט הקורונה. הוא הבהיר בפתח הישיבה, כי על אף העלייה בתחלואת הקורונה בשלב זה אין כוונה לסגור את נתב"ג, אולם רשימת המדינות שהנסיעה אליהן אסורה צפויה להתרחב. הורוביץ הוסיף, כי נכון לעכשיו אין כוונה להגביל את מספר המשתתפים באירועים ולא לנקוט צעדים שיפגעו בפעילות המשק. לדבריו, "התו הירוק דרוש כעת על מנת למנוע הגבלות שיפגעו במשק ובשגרת החיים בעתיד". בימים הקרובים צפויים השרים להיפגש עם הגורמים הרלוונטיים בענפים שונים במשק, עליהם צפוי לחול התו הירוק.

בהמשך השבוע, ובתיאום עם ראש הממשלה נפתלי בנט, יבקש הורוביץ משרי הקבינט לאשר את המתווה עליו המליץ משרד הבריאות כבר בשבוע שעבר. על פי מתווה זה, באירועים מעל 100 איש תידרש הצגת תעודת מחוסן, תעודת מחלים או בדיקת קורונה שלילית.

תגיות:משרד הבריאותנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה