חדשות בארץ

ח"כ ארבל לנשיא אוקראינה: התעלם מליברמן

במכתב רשמי לנשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי, ביקש ממנו חבר הכנסת משה ארבל לאפשר עלייה לציון רבי נחמן מברסלב באומן, וקרא לו להתעלם מעמדתו של שר האוצר אביגדור ליברמן בנושא: "מונע מאינטרסים צרים עסקיים ואישיים"

ארבל (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)ארבל (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

חבר הכנסת משה ארבל (ש"ס) פנה לנשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי, בבקשה לאפשר עלייה לציון רבי נחמן מברסלב בראש השנה למחוסנים ומחלימים. בעקבות הדיווחים, לפיהם שר האוצר אביגדור ליברמן התבטא אתמול (שני) בישיבת הממשלה נגד הנסיעה לאומן, קרא ארבל לנשיא האוקראיני להתעלם מעמדה זו.

"אי אפשר שלא לדאוג מהגישה הזו, המבקשת לפגוע בחופש הדת ואף לפגוע ביחסים החמים וההדוקים בין ישראל ואוקראינה", כתב ארבל. "אני חושש כי שר האוצר ליברמן מונע מאינטרסים צרים עסקיים ואישיים, ולכן נוקט עמדות פרו רוסיות ואנטי אוקראיניות, וקורא לכם להתעלם מעמדתו ולבחון את הדברים בפרספקטיבה של זמן".

ארבל ציין, כי "הממשלה הזו היא ממשלת מיעוט שלא זכתה לאמון של רוב חברי הכנסת, ולכן תקוותי כי היא לא תשרוד לאורך זמן. היחסים הדיפלומטיים הטובים בין המדינות כפי שהיו בעבר יימשכו אף בעתיד עם פירוק הממשלה הרעה הזו".

בחתימת המכתב כתב ארבל: "אני קורא לכם לעשות כל שניתן למען חופש הדת ומתן אפשרות לעלייה לקבר רבי נחמן באומן בראש השנה למחוסנים ומחלימים, כפי שנהוג עד עתה, ולא לפגוע באינטרס הלאומי של אוקראינה ובזכות לחופש הדת של מאמינים רבים".

תגיות:אומןאוקראינהאביגדור ליברמןוולודימיר זלנסקימשה ארבל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה