חדשות בארץ

עצים הוצתו בגוש עציון, המחבל נתפס

מחבל הצית חורש טבעי ועצים בסמוך ליישוב הר גילה. כוחות הביטחון שהוזעקו למקום תפסו אותו לאחר מרדף של כחצי שעה. ראש מועצת גוש עציון, שלמה נאמן: "מלחמתנו על הקרקע היא מלחמה על החיים"

  • י"ב אב התשפ"א
אא

(קרדיט: המועצה האזורית גוש עציון)

מחבל שהגיע היום (רביעי) לנחל חלץ שבגוש עציון החל בהצתת חורש טבעי ועצים במספר נקודות הסמוכות ליישוב הר גילה. מדובר באזור שחולש על שטח נרחב בין הר גילה וכביש המנהרות.

תושב שזיהה את המחבל דיווח למחלקת הקרקעות של המועצה האזורית גוש עציון, שהזעיקה את כוחות הביטחון. הכוחות הגיעו יחד עם פקח הקרקעות של גוש עציון, והחלו במרדף שארך כחצי שעה, בסופו נתפס מחבל אחד. ברכבו נתפסו מיכל בנזין, סכין ומיכל גז מדמיע.

ראש מועצת גוש עציון, שלמה נאמן, התייחס לאירוע: "היום קיבלנו הוכחה נוספת שמלחמתנו על הקרקע היא מלחמה על החיים – מי שמצית את האדמה הזאת כנראה לא מאמין שהיא שייכת לו. אנשי מחלקת הקרקעות של המועצה תפסו על חם מחבל מצית".

"מבקשי נפשנו לא יצליחו לפגוע לא באדמות שלנו ולא ביישובים שלנו", הוסיף נאמן. "שורפי העצים והשדות לעולם לא יוכלו לטעון לבעלות על הארץ הזאת. אנחנו נהיה בכל מקום ובכל עת כדי להגן על ההתיישבות שלנו. תודתנו נתונה לחיילי צה"ל האהובים והאמיצים, אשר הביאו לסיום המוצלח של המתקפה הזו, וללוחמי האש על הטיפול בשריפה".

איך אפשר להציל את הנוער מציפורני הטיקטוק? בואו להיות שותפים במיזם הערבות ההדדית הגדול של הידברות. לחצו כאן >>>

תגיות:הצתהגוש עציוןטרורשלמה נאמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה