חדשות בארץ

גבול הצפון: נתפסו שני חשודים שחצו מלבנון לישראל

לאחר שעות של מרדף, עצרו כוחות צה"ל שני חשודים שחצו את הגבול מלבנון לישראל. ככל הנראה, מדובר במהגרי עבודה מאפריקה. כלי תקשורת בסוריה דיווחו, כי ישראל תקפה הלילה באזור העיר חומס

הגבול עם לבנון (צילום: David Cohen/Flash90)הגבול עם לבנון (צילום: David Cohen/Flash90)
אא

כוחות גדולים של צה"ל ערכו בשעות האחרונות (חמישי) סריקות נרחבות בגבול עם לבנון, וזאת לאחר ששני חשודים חצו את הגבול לשטח ישראל באזור היישוב דוב"ב. לאחר שעות של חיפושים, השניים נעצרו בסמוך לגדר והועברו לחקירה. ככל הנראה, מדובר במהגרי עבודה שהגיעו מאפריקה.

מדובר צה"ל נמסר, כי "במהלך הלילה, תצפיות צה"ל זיהו שני חשודים שחצו משטח לבנון לשטח ישראל. בשעות אלו, כוחות צה"ל מנהלים מרדף אחר שני החשודים ופועלים בכלל האמצעים על מנת לעצור אותם. כוחות צה"ל מבצעים בידוד של מרחב הימצאות החשודים, שכולל פריסת כוחות וחסימת צירים. התושבים בשני יישובים סמוכים לאזור המבודד הונחו להישאר בבתיהם". לאחר מעצרם של שני החשודים, הונחו תושבי היישובים לחזור לשגרה. הצבא ממשיך בשעה זו בסריקות.

מוקדם יותר הלילה דיווחו כלי תקשורת בסוריה, כי מערכות ההגנה האווירית של הצבא הסורי הופעלו בעקבות תקיפה ישראלית באזור העיר אל-קוסייר, דרומית לעיר חומס שבמערב המדינה. גורם צבאי סורי טען כי "רוב הטילים הופלו", וכי נגרם נזק בלבד ולא היו נפגעים.

כזכור, ביום שלישי לפנות בוקר נשמעו אזעקות בשלומי ובמספר יישובים נוספים בגליל המערבי, סמוך לגבול עם לבנון, בעקבות שתי רקטות שנורו משטח לבנון לעבר ישראל. מצה"ל נמסר כי זוהו שני שיגורים, אחד מהם יורט על ידי לוחמי ההגנה האווירית והשני נפל בשטח פתוח. לא התקבלו דיווחים על נזק ובחסדי שמיים לא היו נפגעים. בתגובה לשיגור הרקטות, ביצע צה"ל ירי ארטילרי לעבר שטח לבנון.

מספר שעות קודם לשיגור הרקטות, דיווחה התקשורת הסורית הרשמית על תקיפה ישראלית מדרום לעיר חלב. סוכנות הידיעות סאנ"א מסרה, כי מערכות ההגנה האווירית של צבא סוריה הופעלו לפני חצות כדי "להדוף את התוקפנות הישראלית". מדובר היה בתקיפה ראשונה בסוריה שיוחסה לישראל מאז תחילת כהונתה של ממשלת בנט-לפיד.

תגיות:לבנוןסוריהחדירה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה