הנצפים ביותר

סגולות, הומור וקורונה: 10 הסרטונים והכתבות הנצפים ביותר השבוע

מה מיוחד בעם ישראל, ומה גרם לשחקנית הטלנובלה לעזוב הכל, להתגייר ולעלות לישראל? אלו עשרת הסרטונים והכתבות שזכו למספר הצפיות הרב ביותר

  • י"ג אב התשפ"א
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

"הרב, זאת אשתי והיא גויה הולנדית. מה ההבדל בינינו? דבר חופשי, היא לא מבינה עברית". הרב זמיר כהן מספר על מפגש מיוחד שהיה לו עם יהודי מתבולל. וגם: הייחוד של עם ישראל בין האומות, איך היהודים שינו את פני העולם והתפקיד המיוחד שלנו בבריאה, והכל בהרצאה קצרצרה:

 

שחקנית הטלנובלות המפורסמת התגיירה, חזרה בתשובה ועלתה לישראל. מריצה רודריגז גומז הייתה כוכבת מפורסמת בכל העולם. אז מה גרם לה לעזוב את הכול, להתגייר, להקים משפחה חרדית ולעלות לישראל? צפו:

 

זה הסרטון הכי ויראלי עכשיו ברשת – כשתראו תבינו. קווין פרי הוא יוצר וידאו מוכשר עם למעלה ממיליון עוקבים. הוא בדרך כלל מעלה סרטונים מפתיעים, אבל הפעם הוא הפתיע גם אותנו. תשפטו בעצמכם:

 

בנט ביקש מספר פעמים שלא לטוס לחו"ל. והנה ברוך השם - רק חצי מיליון בנתב"ג. מקבץ הומור קורע. לקריאה,לחצו כאן.

 

ישי ריבו הגיע לבקר חולה - וגילה שהוא התגייר בזכותו. הפתעה מרגשת: הזמר ישי ריבו הגיע לבקר חולה וגילה שהבחור התגייר בזכות השירים שלו. צפו במפגש המרגש (קרדיט סרטון: שוקי בריף):

 

מפתיע או מפחיד: חתול ענק בגובה 6 מטרים הופיע בטוקיו. חתול בגובה 6 מטרים הופיע באמצע טוקיו ו"יילל" על העוברים והשבים. הוא משך תשומת לב רבה ברשת, אבל מה הסיפור מאחוריו? לצפיה בסרטון לחצו כאן.

 

שווה את זה? חשבו שוב: זה מה שקורה בגופכם שעה אחרי ששתיתם משקה מוגז. אתם מוזמנים לצלול איתנו למסע פנימי מרתק, שילמד אתכם מה קורה בגופכם מרגע ששתיתם משקה מוגז או 'קל' (שהוא הכל חוץ מלהיות קל, אגב), ועד לרגע שבו תופעות כמו סחרחורת, לחץ דם, שינויים במצב הרוח ועוד - הם כבר לא שמות זרים לכם. לקריאה, לחצו כאן.

\

 

"עברתי לדירה גדולה ומרווחת, ועושים לי עין הרע. מה לעשות?", נשאל מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי, לקריאתתשובתו המפתיעה לחצו כאן.

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)

 

לקראת ט"ו באב: 20 סגולות אמינות לזיווג הגון. לקריאה, לחצו כאן.

 

חברות הלהקה החרדית: "אין לנו חלומות גדלות, הקב"ה הוא זה שמוביל אותנו". מה גרם לשלוש נשים שבקושי הכירו זו את זו להפוך לחברות להקה חרדית? מי העניק לה את השם 'להקת בראשית'? ומדוע הן מסרבות בכל תוקף להצטלם? קרן משה, רחלי ברגמן ויעלי אלקיים, נחשפות לראשונה, ומספרות על ההרכב המיוחד שלהן. לקריאה, לחצו כאן.

תגיות:10 הסרטוניםהנצפים ביותר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה