מעניין

עורך הדין המצליח חשף: "אני גר במאורה של ארנב"

אי שם באחד מיערותיה העבותים של רוסיה, ישנו סוד גדול שרק מתי מעט יודעים: אדם שנטש את חיי העיר הגדולה ומשרד עורכי דין מצליח - לטובת מגורים ב... מאורת ארנב

אא

אי שם באחד מיערותיה העבותים של רוסיה, ישנו סוד גדול שרק מתי מעט יודעים: אדם שנטש את חיי העיר הגדולה ומשרד עורכי דין מצליח - לטובת מגורים ב... מאורת ארנב. 

עורך הדין המצליח, יורי שמו, מספר כי עזב את הכל מאחוריו. אפילו את חבריו ומשפחתו, רק כדי לגור מתחת לאדמה. "שנאתי את העבודה שלי, ואין יום שבו לא רציתי לעזוב. הייתי גר בעיר כמו אנשים אחרים, עבדתי והשכרתי דירה, אבל לא הצלחתי למצוא את עצמי שם".

ויום אחד, בלי שום הודעה מוקדמת, הוא פשוט החליט לקום ולעזוב. 

"ניתקתי קשר עם כולם, אפילו עם המשפחה שלי. נסעתי למקום רחוק, פשוט רציתי להתרחק מהכל. בהתחלה גרתי באוהל, כי רציתי לחזור לטבע".

אבל בחורף של מוסקבה, נתקל יורי בבעיה אמיתית: האוהל שלו לא החזיק מעמד עם הרוחות והגשמים, והוא נאלץ לחשוב על פיתרון יצירתי יותר, אבל גם כזה שלא יעלה לו הרבה כסף. 

"הייתי צריך לחפור באדמה ולבנות לי בית קטן, וזה לא היה כל כך קשה. בכל זאת, הבית שלי לא כל כך גדול. לדבריו, מי שהיווה לו השראה לבניית הבית הטבעי שלו שאותו בנה מבוץ, אבנים, קש וחימר - הוא הארנב שלו, שהצטרף אליו למסעו בטבע. עם השנים הרחיב יורי את ביתו, והיום יש בו כמה חדרים, מטבח ואביזרים חשובים כמו תנור שמופעל על ידי אש".

בשלג, כשממש קר והוא מתעצל להגיע לנחל הקרוב כדי למלא דלי של מים, הוא פשוט ממלא שלג בדלי שלו, ומחוץ למאורה יש לו פאנלים סולריים שעוזרים לו בכל זאת לשמור על קשר עם הציוויליזציה. "הבית שלי הוא המקום שבו אני מרגיש טוב, וזה לא משנה מה אנשים אחרים חושבים". אמנם יורי פרש מהמשפטים אבל הוא עובד כספרן בספרייה מיוחדת שפתח ליד ביתו, באזור מתויר ביותר. "יש לי אלפי ספרים, ולכן בניתי קרוואן מיוחד שבו אני מאכסן את כל הספרים שלי ואנשים יכולים פשוט לבוא ולבחור מה שמתחשק להם, בחינם". 

תגיות:עורך דיןמוזרמאורה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה