חדשות בריאות

מדוע חוסר האונים של בנט מול הקורונה? עמית סגל מסביר

לדברי הפרשן הפוליטי עמית סגל, חוסר האונים של ממשלת בנט-לפיד מול הקורונה אינו שונה מזה של ממשלת נתניהו-גנץ, למרות ההצהרות הבומבסטיות שסיפקו ראשיה בעת היותם באופוזיציה

  • ט"ז אב התשפ"א
סגל (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)סגל (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
אא

הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, התייחס בסוף השבוע לחוסר ההצלחה המסתמן בשלב זה של ממשלת בנט-לפיד בהתמודדות מול וריאנט הדלתא של הקורונה.

בטורו ב"ידיעות אחרונות", כתב סגל כי בהיותו באופוזיציה, נפתלי בנט "שפע רעיונות משל עצמו" למאבק בנגיף. אלא שכעת, כראש ממשלה, הוא נתון יחד עם שריו "באותו חוסר אונים שאפיין את הממשלה הקודמת: אותן מריבות, אותו חוסר שקיפות בקבינט הקורונה".

"הכישלון של בנט, הורוביץ ולפיד לא אירע במשמרתם בממשלה, אלא במשמרתם באופוזיציה", הצהיר סגל. לדבריו, עלייתה לשלטון של הממשלה החדשה חשפה תוך זמן לא רב כי ההצהרות והעצות שבכיריה חילקו בנדיבות בעת היותם באופוזיציה נותרו על הקרח: "הם תקפו אשתקד את הממשלה בחמה שפוכה, רק כדי לגלות אותו חידלון וחוסר אונים כשנכנסו לתפקיד".

בשורה התחתונה, אליבא דסגל "מגוחך לתלות בממשלה את האחריות להתפשטות מגפה, כאשר הבעיה העיקרית היא הנטייה האנושית, משחר ההיסטוריה, להתקהל ולהיפגש". נוכח הכישלון המובנה מיסודו במאבק מול הקורונה, הברירה שנותרה היא בין אסטרטגיה של 'אפס חולים', שמשמעותה המעשית היא שיתוק ארוך טווח של המשק, לבין אסטרטגיה של חיסונים: "לממשלות יש משימה אחת: להביא כמה שיותר חיסונים. נתניהו רשם הצלחה מסחררת – בנט מנסה לשחזר אותה כעת".

תגיות:נפתלי בנטעמית סגלנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה