חדשות בריאות

נתניהו: המחדל של הממשלה בקורונה – ענק ומיותר

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו תקף בחריפות את הממשלה על התנהלותה במאבק מול התפשטות הקורונה. "הם בזבזו חודש, שבו יכולנו לחסן אזרחים מעל גיל 50. מה עשתה הממשלה בחודש הזה – סלפי?". מספר חולי הקורונה הקשים עלה הערב ל-121

נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו תקף הערב (שני) בחריפות את התנהלות הממשלה בהתמודדות מול התפשטות הקורונה. "אני מאוד מודאג מהקורונה", אמר בריאיון לערוץ 20. "כבר למעלה מחודש אני קורא לממשלה לעשות את הדבר הפשוט: להביא מיד מיליוני חיסונים, ולתת את החיסון השלישי לאזרחי ישראל. הם בזבזו חודש, שבו יכולנו לחסן אזרחים מעל גיל 50".

"נכנס פה וריאנט שהולך לגבות חיים, והולך להביא הרבה אנשים לבתי החולים כחולים קשים", הוסיף נתניהו. "למה הם לא עשו את הדבר הפשוט – להביא את החיסונים שאני הזמנתי, ודאגתי גם שנשלם עליהם? יכולנו להביא אותם כבר לפני חודש".

נתניהו ציין כי בעקבות הסיכומים שהשיג לפני תום כהונתו כראש הממשלה, "יש לישראל חזקה על מיליוני חיסונים. לפני חודש אמרתי שאני רואה את הווריאנט מגיע, אני רואה את ההתפרצות שוטפת את ישראל וגם את העולם. הדרך בה יצאנו ראשונים בעולם מהקורונה היא על ידי חיסונים. אני מדבר על כך – לא עוזר. אני שולח מכתב לשר הבריאות לפני חודש – לא עוזר. מה עשתה הממשלה בחודש הזה – סלפי? זה מחדל ענק ומיותר".

מוקדם יותר הערב עדכן משרד הבריאות כי מספר חולי הקורונה שמצבם מוגדר קשה עלה ל-121, לאחר שבבוקר עמד על 108. עלייה נרשמה גם במספר החולים המונשמים, שעומד על 25. מספר החולים במצב קריטי עלה ל-33.

מחצות אומתו 1,538 מספר נדבקים חדשים – שיא יומי בגל התחלואה הנוכחי, שצפוי עוד לעלות עד סוף היום. כ-67 אלף בדיקות פוענחו עד השעה 20:00, ושיעור הבדיקות החיוביות רשם עלייה נוספת ל-2.17%.

תגיות:משרד הבריאותנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה