חדשות בעולם

סין: עמוד חול ענק וביזארי בגובה 100 מטרים - כיסה את העיר תוך דקות

סופות חול אימתניות מכסות בימים האחרונים את צפון מערב סין, בעיר דנהואנג. הסופות יצרו קיר ענקי של חול שהגיע לגובה של מאה מטרים וכיסה לחלוטין את העיר. בעקבות זאת הורו הרשויות המקומיות על סגירת העסקים והתנועה בכבישים, ובד בבד נעשים בשטח מאמצים לאתר את הנעדרים הרבים במקום

אא

 

סופות חול אימתניות מכסות בימים האחרונים את צפון מערב סין, בעיר דנהואנג. הסופות יצרו קיר ענקי של חול שהגיע לגובה של מאה מטרים וכיסה לחלוטין את העיר. בעקבות זאת הורו הרשויות המקומיות על סגירת העסקים והתנועה בכבישים, ובד בבד נעשים בשטח מאמצים לאתר את הנעדרים הרבים במקום. 

אחת התושבות שבנה נעדר בסופות החול, סיפרה ל'וושינגטון פוסט' כי חיפשה את בנה במשך שלושה ימים והיא מקווה שצוותי החילוץ יצליחו לאתר אותו.

מזג האוויר הסוער הביא איתו למחוז הנאן לא רק סופות חול אלא גם שיטפונות שגבו את חייהם של 69 בני אדם, כך על פי הדיווחים. התקשורת דיווחה על חמישה נעדרים בלבד, אולם תושבים רבים כועסים על הרשויות וטוענים כי הם מסתירים את הנתונים האמיתיים בנוגע למספר המתים ומספר הנעדרים. 

ברשתות החברתיות של סין נפתחו עשרות דפים של נעדרים, על ידי קרוביהם המודאגים שמחפשים אחריהם. "יש הרבה מאוד נעדרים ומתים, והם לא אומרים לנו את כל האמת", אמר אחד התושבים בראיון, תוך שהוא מאשים את השלטונות בכך שהם מסתירים את המידע האמיתי מהציבור. "זו זכותנו לדעת", הוא מוסיף. 

סרטון שהתפרסם ברשתות החברתיות במדינה בשבוע שעבר, הראה את השיטפון שהגיע לתחנת הרכבת התחתית בג'נגג'ואו שהוצפה במים עכורים - שיטפון שבו קיפחו את חייהם 12 בני אדם. 

צפו כאן בתמונות מהשטח:

 

תגיות:חולסין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה