פעילות הידברות

עבודת החלומות בדרך אלייך והיא מחכה לך בהידברות

אם את רוצה למכור דברים לנשמה, לעבוד בצוות נשים לבבי, לקחת חלק במפעל הקירוב הגדול של הידברות, לעבוד במקום עבודה שמספק יציבות, לקבל משכורת נאה ולעשות קידוש ה' גדול – מקומך איתנו

  • י"ח אב התשפ"א
אא

"אני מתעוררת בבוקר, ומחכה כבר להגיע לעבודה. כן. יש דבר כזה. לפעמים אני לא שמה לב שהזמן נגמר, ושהמשמרת הסתיימה, למרות שהשעות נוחות. אני אוהבת לדבר, ואני מרגישה שאני הופכת את הדיבורים שלי ליעילים כשאני מכוונת אותם לדיבורי עבודה. אני גם אוהבת קשר עם בני אדם. בכל יום אני מדברת עם עשרות אנשים שונים, ונהנית להכיר אותם. החברות בעבודה הן כמו אחיות, והמנהלות הן כמו אחיות גדולות, והן מתייחסות לכולנו בגובה עיניים. אני מרגישה שאני שותפה למפעל חיים גדול, וזה נותן לי תחושת סיפוק אדירה. לדבר עם אנשים שמודים לי על כך שזיכיתי אותם, זה פשוט חלום. יש הרבה התרגשות בעבודה שלי ובכלל, בסוף החודש אני מקבלת משכורת טובה שמשקפת בהחלט את המאמץ שלי. לא ידעתי שזה השכר הגבוה ביותר שיש במוקדים בארץ. ועוד לא דיברתי על השכר שיש בשמיים על זיכוי רבים שכזה".

רוצה לדבר ככה על העבודה שלך? בהידברות את בהחלט יכולה!

מוקד הטלמרקטינג שלנו גדל, ואנחנו מחפשים עובדות חדשות:

דרישות העבודה: עובדת עם נשמה, בעלת יחסי אנוש טובים, מתחברת לשליחות שלנו, בעלת כושר שכנוע ומכירה, סבלנית ואדיבה.

אז אם את רוצה למכור דברים לנשמה, לעבוד בצוות נשים לבבי, לקחת חלק במפעל הקירוב הגדול של הידברות, לצבור זכויות למען עם ישראל, להרגיש תחושת שליחות בכל רגע ורגע בעבודתך, להיות גאה בתפקיד שלך, לעבוד במקום עבודה שמספק יציבות, לעבוד בשעות עבודה נוחות ולהשקיע בילדייך או בדברים אחרים ובכלל, לקבל משכורת נאה ולעשות קידוש ה' גדול – מקומך איתנו.

נוצר כאן חלון הזדמנויות מיוחד וקצר. אם את מחפשת מקום עבודה שהוא בית, שלחי קו"ח ל- jobs@htv.co.il  או צלצלי 073-2221791 והצטרפי אל אחד הסניפים שלנו: בית"ר | פתח תקווה | י-ם | צפת. ברוכה הבאה למשפחת הידברות. הרווח הוא של כולנו.

תגיות:עבודהפעילות הידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה