פעילות הידברות

איך נשמור על הילדים בחופש?

עוד יום חופש עבר. כשהלילה יורד והילדים נרדמים סוף סוף, היא מתחילה לדאוג - ולא לחינם

  • כ' אב התשפ"א
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

סוף יום עמוס של חופש. הילדים נרדמו, ועכשיו מתעוררת הדאגה.  גם היום הם העבירו חלק נכבד מהיום מול מסך המחשב; היא לא ממש מכירה כל תכנית וכל סרטון שהילדים שלה צופים בהם ובאמת, מי מצליח לעקוב אחרי הכל? זה בלתי אפשרי! איפה האבא והאמא של התוכניות האלו? למרות זאת, בתוך כל הבלבול הזה היא יודעת שיש פתרון.
"זה מיותר", אומר לה בעלה בעיניים עייפות של חצות הלילה. "הילדים גם ככה מול המסכים וממילא המסכים הם בחינם. זה בסך הכל תוכניות לילדים. לא צריך לדאוג מכל דבר. וחוץ מזה אנחנו אחרי שנת קורונה. צריך לחסוך. ושתדעי לך שזה ענין עקרוני, כי לא נראה לי שצריך לשלם על תוכן כזה, כשבאינטרנט יש תוכן בחינם לכל דורש. לא בא בחשבון".
עכשיו היא צריכה לעשות חשבון.
להתעקש? הרי חינוך הילדים הוא ראשון במעלה. לשנות גישה? להיות נחרצת והחלטית? אולי להשאיר את המצב כמו שהוא וזהו?

 

צריך לעשות משהו, זה ברור.
היא בוחרת לשתוק כי היא חייבת לאסוף כוחות ולחשוב בהיגיון, אבל הלב שלה לוחש שחינוך הילדים יעמוד לנגד עיניה גם אם היא תהיה כנגד דעתו של בעלה. היא יודעת שתכנים כשרים, מוגנים ומהנים יפיגו את החששות היומיומיים מהסיכון שהילדים נתונים בו - להיחשף לתכנים בעייתיים, לא מפוקחים ואפילו מסוכנים.
אבל איך משכנעים אותו? היא מחליטה לישון על זה ולהגיע אל יום המחרת ערוכה ומוכנה לדבר אל ליבו.

מה הם מצפים? שנעבור סרטון אחרי סרטון?
ערב יום המחרת הגיע. אחרי יום באווירה נעימה בחיק המשפחה היא מרגישה שזו שעת כושר. הילדים נרדמו, והיא מתחילה: "זה ברור לשנינו, שהילדים הם הדבר היקר ביותר לך. אתה מוכן בבקשה להשקיע כמה דקות? יש לי משהו להראות לך"

"טוב, נו, אם את כל כך רוצה". הוא מושך בכתפיו.

היא מראה לו סרטון לא מוגן מהסוג שילדיה צפו בו רק היום.

הוא מצמצם את עיניו בתדהמה. היא יודעת שהוא לעולם לא יודה שהוא טעה אבל מה שהוא אמר הספיק: "איך אנשים מייצרים כאלה דברים ונותנים להורים הרגשה שזה לילדים? מה הם מצפים? שנעבור סרטון אחרי סרטון? אני נמצא מחוץ לבית 10 שעות!"

היא מראה לו סרטון לדוגמה של עולם הילדים.

"תבין, זה בית חם לכל מה שילדים צריכים. רק 35 שקל לחודש. זה מה שאני מבקשת בשבילם. זה תוכן איכותי ואנחנו שקטים. הם עושים בשבילנו את עבודת הסינון. אנחנו סומכים עליהם באלף אחוז! ככה אנחנו גם תורמים למפעל הפצת היהדות של הידברות. 35 שקלים. מה אתה אומר?"

"בסדר, תעשי מה שאת רוצה. באמת, זה בסה"כ 35 שקל. ובאמת יש שם דברים יפים שהלוואי שהיה לי בתור ילד. תראי לי, תראי לי עוד פעם את התוכנית הזו..."

מחפשים תעסוקה איכותית לילדים ושהלב שלכם ישאר שקט? בואו לגלות את עולם הילדים!
אנחנו כבר עשינו את עבודת הסינון, הפיקוח והבקרה; אנחנו כבר הפקנו את מיטב התכנים, הסדרות והמשחקים, אנחנו דואגים להעלות תכנים חדשים מידי יום כדי שעולם הילדים יהווה אלטרנטיבה מושלמת בכל רגע.
לכם נותר לעשות דבר אחד בלבד – להעניק לילדיכם מנוי לאתר, ובמחיר מוזל!
ב- 35 ₪ בלבד אתם מקבלים גישה חופשית לכל תכני עולם הילדים ונהנים משעות של חוויה חינוכית בלי להתפשר על מה שחשוב לכם באמת.
ועכשיו, יש גם בונוס שאסור לפספס! ברכישת מנוי אתם נכנסים להגרלה מטורפת על פרסים בשווי אלפי שקלים: 1,000 ₪ מתנה לרכישה בהידברות שופס, טיסה משפחתית בכדור פורח, סשן צילומים משפחתיים מהאגדות, מנויים שנתיים בעולם הילדים ובחבורת תרי"ג, אין משתלם מזה!
קדימה, תנו לנו לשמור על הילדים שלכם >>>

תגיות:חופשחינוך ילדיםפעילות הידברותעולם הילדים של הידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה