חדשות יהדות

נשיא המועצת: לקבל את החיסון השלישי

נשיא מועצת חכמי התורה, מרן חכם שלום כהן, הורה לבני ה-60 ומעלה ומדוכאי החיסון להיענות להנחיית גורמי הרפואה ולקבל את מנת החיסון השלישית נגד נגיף הקורונה: "להקדים רפואה למכה ולמנוע חלילה התפשטות המגפה"

  • כ"ה אב התשפ"א
נשיא המועצת, מרן חכם שלום כהן (צילום: Yaakov Cohen/Flash90)נשיא המועצת, מרן חכם שלום כהן (צילום: Yaakov Cohen/Flash90)
אא

נשיא מועצת חכמי התורה, מרן חכם שלום כהן, יצא היום (שלישי) בקריאה מיוחדת לציבור, בה הורה לבני ה-60 ומעלה ומדוכאי החיסון לקבל את מנת החיסון השלישית נגד נגיף הקורונה, כפי שהנחו גורמי הרפואה לעשות. בקריאה, שהתפרסמה בעיתון "הדרך", שב ראש הישיבה וחידד את ההוראה לכלל הציבור, כולל בני הנוער מגיל 12, ללכת ולהתחסן בשתי מנות חיסון.

בהוראתו כותב הגר"ש: "הנה ידוע כי תורתנו הקדושה תורת חיים היא ומצווה אותנו 'וחי בהם', ועוד הורתנו התורה 'ורפא ירפא' ודרשו חז"ל 'מכאן שניתנה רשות לרופא לרפאות' (בבא קמא פה.) ובחסדי ה' החונן לאדם דעת, נמצא החיסון כנגד נגיף הקורונה".

"וכבר גילינו דעתנו דעת תורה לאחר ההיוועצות עם הרופאים והמומחים בתחום, כי על כל אחד ואחד ליטול את החיסון ואף בקרב הגילאים הצעירים שאושרו בכך. ועינינו הרואות את ישועת ה' כמה נפשות מישראל ניצלו מכך, ובפרט ששבנו אל חצרות בית ה' כבתחילה בפתיחת בתי המדרש והישיבות וקול התורה נשמע ברמה".

"והן עתה, נוכחו אנשי הרפואה לדעת כי יש צורך במנת חיסון שלישית למבוגרים על מנת להקדים רפואה למכה ולמנוע חלילה התפשטות המגפה. והדבר ברור כי כל אדם אשר נקבע כי יטול את החיסון השלישי עליו לעשות כן כהוראת גורמי הרפואה".

"והשם יתברך ברחמיו המרובים יסיר מעלינו ומעל ישראל אחינו כל נגף ומחלה וישלח ברכה ורפואה שלמה לכל אחד ואחד וניוושע בקרוב בגאולה השלמה בביאת גואל צדק במהרה בימינו אמן", חתם נשיא המועצת את מכתבו.

תגיות:חיסוןהרב שלום כהןנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה