חדשות בארץ

סיירת הילקוטים - היוזמה המרגשת למען משפחות מהפריפריה

הורים ברחבי הארץ נדרשים לקנות לפני כל שנת לימודים ציוד בשווי מאות שקלים. "סיירת הילקוטים" הינה יוזמה מבורכת שתסייע למשפחות נזקקות מהפריפריה הדרומית

  • כ"ו אב התשפ"א
סיירת הילקוטים. צילום: עמותת מאיריםסיירת הילקוטים. צילום: עמותת מאירים
אא

מדי שנה, לפני פתיחת שנת הלימודים, נדרשים ההורים לקנות ציוד לבית הספר בשווי של מאות שקלים. הממוצע בשנת 2019 עמד על כ־700 שקל לילד. משפחות רבות אינן יכולות להרשות לעצמן הוצאות אלו, ולעתים הדבר עלול לגרום למחסור בציוד החיוני ללמידה. 

בעקבות כך, ובנוסף למשבר הכלכלי שפקד משפחות רבות במהלך הקורונה, עמותת מאירים יזמה פעילות מרגשת על מנת לסייע לאותן משפחות. 

זו השנה החמישית שהעמותה מפעילה את "סיירת הילקוטים". השנה, נוכח המצב, המיזם גדל, ובמסגרתו יחולקו ילקוטי וציוד למידה חיוני ל־1,500 ילדים ומשפחות מהפריפריה הדרומית.

התיקים וציוד הלימודים הניתנים במסגרת היוזמה הם באיכות גבוהה ביותר, ואינם כוללים את לוגו העמותה או כל סימן אחר, וזאת בכדי לשמור על האנונימיות של מקבלי התרומה ולאפשר לילדים להתחיל את שנת הלימודים עם חיוך. 

יזהר נבון, מנכ"ל עמותת מאירים, אמר בראיון ל"מעריב": "היוזמה הזו, שהפכה למסורת של ממש, מזכירה לנו שתמיד צריך להסתכל לצדדים, לראות את הקושי של האחר ולנסות ולסייע לו במה שניתן. העמותה שלנו ממשיכה, ותמשיך תמיד, לפעול למען אוכלוסיות הזקוקות לסיוע. מבחינתנו אף אחד אינו שקוף".

יש לך הזדמנות לעשות חסד? קיבלת זכות שלא כדאי לפספס. הרב מרדכי לוי בהרצאה מרתקת על הרווח מתוך הנתינה 

 

תגיות:שנת הלימודיםמשפחות נזקקות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה