חדשות בארץ

שלוש רקטות שוגרו מלבנון, צה"ל הגיב בירי ארטילרי

דובר צה"ל מסר, כי שניים מהשיגורים נפלו בשטח ישראל. בחסדי שמיים, לא היו נפגעים. כוחות צה"ל הגיבו בירי ארטילרי לעבר מקורות הירי

הנפילה בקריית שמונההנפילה בקריית שמונה
אא

(עודכן: 13:08)

אזעקות צבע אדום נשמעו לפני הצהריים (רביעי) בקריית שמונה, בכפר גלעדי ובתל חי שבגליל העליון. דובר צה"ל מסר כי "זוהו שלושה שיגורים משטח לבנון לשטח ישראל, מתוכם שיגור אחד כושל שנפל בשטח לבנון ושני שיגורים שנפלו בשטח הארץ". כוחות צה"ל הגיבו בירי ארטילרי לעבר אזור הכפר השיעי אל-ח'יאם בדרום לבנון ממנו שוגרו הרקטות.

הרקטות נפלו בשטח פתוח באזור קריית שמונה. תושבים באזור דיווחו על הדי פיצוצים ועל שריפה שפרצה בעקבות הנפילה. בחסדי שמיים, לא דווח על נפגעים.

השריפה במקום הנפילה

מלשכת ראש הממשלה נמסר כי ראש הממשלה נפתלי בנט ושר הביטחון בני גנץ עודכנו במליאת הכנסת על המתרחש בצפון, וסיכמו את המשך ניהול האירוע: "בהתאם להתפתחויות, ראש הממשלה יקבל עדכונים באופן שוטף".

עיריית קריית שמונה הנחתה את תושבי העיר להישאר במרחבים המוגנים עד להודעה חדשה. ראש העיר אביחי שטרן הורה לפתוח את המקלטים בעיר. בצה"ל ציינו, כי "בשלב זה אין הנחיות מיוחדות לעורף ביישובים הסמוכים לגבול לבנון".

כזכור, לפני שבועיים שוגרו שתי רקטות לעבר אזור הגליל המערבי. רקטה אחת יורטה על ידי לוחמי כיפת ברזל, והשיגור השני נפל בשטח פתוח. במערכת הביטחון העריכו, כי הירי בוצע על ידי גורמים פלסטיניים בלבנון. צה"ל הגיב בירי ארטילרי לעבר שטח לבנון.

תגיות:אזעקהקריית שמונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה