חם ברשת

תתכוננו להתרגש: איך הגיבה הרשת על האיחוד בין אביב גפן לאברהם פריד?

איך הגולשים הגיבו לשיתוף הפעולה היפהפה בין אברהם פריד לאביב גפן, בשיר 'בצורת'? לפניכם התגובות הנבחרות שליקטנו מהרשתות החברתיות

אא

 

ואיך הגולשים הגיבו לשיתוף הפעולה היפהפה ביניהם בשיר 'בצורת'? לפניכם התגובות הנבחרות שליקטנו מהרשתות החברתיות:

יפעת דגן: "שני זמרים נדירים וחיבור מקסים".

דבורה לאה קליינברג: "אין עליכם, מדהימים. ואיך כמוך אברהם פריד, שזורם כל כך לכל כיוון בגבולות ההלכה והערכים כמובן. תכונה של צעירים והלוואי עלינו כזה ראש פתוח. השם יברך אותך, ומכאן לגאולה האמיתית והשלימה בזכות האחדות. נ.ב. כמה סימלי שהשיר הובא לפנינו בשבועות בהם קוראים בתורה על תהליך ההתפייסות של יוסף עם אחיו. תצליחו בבריאות".

יעלי לוי טל: "כמי שגדלה במונסי ניו יורק ועלתה לבד לארץ, זו ישראל שחלמתי עליה ולא אאבד תקווה. שבוע טוב ותודה רבה על קירוב הלבבות".

קטיה זאטייקין: "משהו רוטט בלב וחומות נופלות. חמלה ותקווה".

אופיר פרויליך: "עשיתם דבר ענק לעם ישראל. הדואט המרגש ביותר שהיה במוסיקה הישראלית".

נחמי טננבוים: "תודה רבה. זה נותן כוח לעם ישראל להמשיך, ככה".

רונית שפירא: "החיבור מרגש. הלוואי ששיתוף הפעולה ביניכם יכוון את בני האנוש לחיבור, לשינוי, להבנה. שרק אהבה תחסן אותנו מכל פגע. 'על כל פשעים תכסה אהבה', לו יהי".

רוני פלדמן: "אברהם פריד, עם השילובים המדהימים שלך, אתה עוד תביא את השלום האמיתי. שומע את השיר בפעם הרביעית עם דמעות בעיניים".

שמחה גולן: "הלוואי שהאהבה תשלוט בכל העולם, אמן. כמה מרגש השיר הזה, האהבה מנצחחחחת את הרוע. אהבה לאדמה, לצומח, לבעלי החיים ולאיש את רעהו".

ג'יים ברון: "אין עליכם. נשמות ישראל קדושות. רק עם אחדות ואהבת אחים אפשר לנצח. אשריכם ישראל. אין תענוג גדול מזה לקדוש ברוך הוא, כשבניו מתחבקים בלי מסך מבדיל".

איציק סנדרוי: "כל מילה רק תהרוס את העוצמה של השיר הזה. זה לא רק שיר, זה תקיעת שופר של גאולה ושלום לכל העולם. שתי נשמות אדירות שמחברות יחד קצוות, ומביאות את האור האמיתי של הגאולה".

מלכה אורן: "שיר יפה ומרגש. המסר של שניכם צריך להיות כי מותר להתווכח על הכל, ואפשר לחיות זה לצד זה בכבוד ובהבנה בלי אלימות מילולית ופיזית. די לפלגנות, לשיסוי ולשנאה. אף אחד לא רוצה מלחמת אחים, אזרחים או מלחמת תרבות דווקא בשעה הקשה הזו. עת להכיר ולשוחח".

דביר ליברמן: "אברהם ואביב - ריגשם. הראתם כמה אפשר לדלג על הפילוגים, המחלוקות ואורח חיים שונה, וליצור, לחבר, להתאחד ולהאמין באהבה".

אשר גבאי: "עידן של שלום בישראל, שחוצה יבשות מעכשיו גם במוזיקה ולא רק בין מדינות. מי ייתן וזה יהיה רק הראשון מתוך שרשרת ביצועים שיחברו את הלבבות. עם ישראל חי".

אמנון דניאלי: "בפעם הבאה תזהירו שצריך להכין טישו. אהבה זה הרצון של שניים להפוך לאחד, ושלום זה חיבור בין שני הפכים. לעומת הפוליטיקאים מכל הצדדים, אתם באמת מביאים שלום. תודה אחים אהובים".

אלה קרול: "לאט לאט, צעד צעד. העם צריך להתאחד, לשבור את השנאה שמשדרים בערוצי התקשורת. רק אהבה. אהבת חינם תציל את המדינה".

מזלי חודרה: "אברהם ואביב. איזה ביצוע מדהים. אתם פשוט מושלמים ביחד. הייתי קוראת לשיר הנפלא והמרגש הזה 'ניצנים של אחדות'. זה בדיוק מה שהקדוש ברוך הוא מצפה מאיתנו, ואולי האיחוד של שניכם יהווה פתח לאחדות של כל העם ולגאולה, אמן".

טובי בראס: "האיחוד הכי יפה שקרה בקורונה. היינו שם וזה היה מרגש ביותר. האהבה ניצחה".

תגיות:אברהם פרידאביב גפןאיחוד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה