חם ברשת

בעלה של ההריונית שנפטרה מקורונה: "התפללי חזק בשמים שהילדים יצליחו"

יהודה בן שיטרית, בעלה של אוסנת בן שיטרית ז"ל - ההריונית שנפטרה לפני חודשים אחדים מקורונה בשבוע ה-30 להריונה, העלה לאחרונה פוסט מצמרר לרשתות החברתיות, ובו הוא מספר על הקושי ההולך וגובר שהוא מרגיש בחייו - מאז לכתה, וגם מספר לה על הילדים שלה שעולים כיתה

אא

יהודה בן שיטרית, בעלה של אוסנת בן שיטרית ז"ל - ההריונית שנפטרה לפני חודשים אחדים מקורונה בשבוע ה-30 להריונה, העלה לאחרונה פוסט מצמרר לרשתות החברתיות, ובו הוא מספר על הקושי ההולך וגובר שהוא מרגיש בחייו - מאז לכתה, וגם מספר לה על הילדים שלה שעולים כיתה.

"אוס אשתי היקרה והאהובה. מרגע לרגע, מיום ליום, משבוע לשבוע ומחודש לחודש, מרגיש עד כמה עוצמות וחוזקות היו רק בך אוסנת שלי. כוחות על מיוחדים שקיבלת רק את. מחר שליו עולה לכיתה א', אורי לכיתה ג' ודביר לכיתה ו'. זוכר את הלילות הללו שהיית יושבת, כותבת לכל ילד את המכתב האישי שלו, ומברכת אותו את כל שעל ליבך. למחרת הם קמים בהתרגשות להפתעה שהכנת להם ואנו צעדנו אל בית הספר יחד עם הנסיכים שלנו.

"מחר זה יהיה אחרת!!!!! אולי הכל מאורגן ומסודר כמו שאת אוהבת, אפילו פתקים כתבתי לנסיכים שלנו. אך מי יאחוז את היד לילדים מהצד השני ויצעד יחד איתי עם הנסיכים? זה קשה אוסנת, זה שורף. זה מרסק! בטוח אני שאת לא מרפה מלשמור עליהם. התפללי חזק בשמים שהילדים יצליחו בעזרת ה' בשנה הקרובה, שיהיה להם קל והסתגלות קלה כמה שרק אפשר.

"אוהב אותך אוסנת יקרה ואת חסרה לנו בכל צעד. בהצלחה לכל הילדים המתוקים שמתחילים מחר שגרה חדשה. ותעריכו כל רגע שאתם עם ילדיכם בבריאות ושמחה", הוא מסכם. 
 

תגיות:הריוןבעלעצובפוסטמצמררקורונהאוסנת בן שיטרית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה