מעניין

"לא מזהים שזה אותו ילד": לא תאמינו מה קרה לפנים של הילד הזה - ומדוע

כבן להורים כהי עור, עד לגיל 13 - צבע עורו היה כהה. אלא שאז, התפרצה בגופו של אבירל צ'אוהאן מחלת הויטיליגו ולא תאמינו כיצד הוא נראה כיום

אא

אבירל צ'אוהאן נולד בהודו. 

כבן להורים כהי עור, גם אבירל קיבל את גון עורם ועד לגיל 13 - צבע עורו היה כהה. אלא שאז, התפרצה בגופו מחלת הויטיליגו - מצב שבו מתפתחים על העור כתמים לבנים כתוצאה מחוסר בפיגמנט בשם מלנין.

שנתיים לאחר מכן, המחלה הפכה אותו לבהיר עור, בצורה קיצונית. "אם תסתכלו על תמונות מהילדות שלי, לא תוכלו לזהות אותי", הוא אומר כיום, בגיל 19. "גם אני בקושי מזהה את עצמי".

לדבריו, השינוי בעורו התחיל למעשה בגיל 11, כאשר גילה כתם לבן וזעיר ליד עינו. "בתוך שנתיים הכתמים הללו גדלו וכיסו את כל גופו", מסבירה אמו. "הייתה תקופה שבה העור שלו לא נראה אותו הדבר במשך יומיים. העור שלו היה משתנה באופן דרמטי בין לילה".

לדברי אבריל, חבריו מהתיכון עדיין מסרבים להאמין שהוא בן למשפחה הודית, ולא פעם הוא שומע גם מבוגרים שמדברים עליו מאחורי הגב. "אני אולי נראה לבן, אבל המשפחה והתרבות שלי היא הודית, ואני משתדל להיות נאמן לזהות שלי. אנשים חסרי טקט שואלים לא פעם אם אני מאומץ, אם אני לבקן ושאלות בסגנון. זה מאוד קשה לשמוע את זה כנער".

"אנשים היו אומרים לנו 'יש לך מזל שהוא לבן'. הם חשבו שבזה הם מחמיאים לי, כי זה נראה רצוי להביא ילד עם גוון עור בהיר יותר, בתרבות ההודית. אבל אני שונא את זה. לעולם לא הייתי מעמיד פנים שאני משהו אחר ממה שאני, כי זה מי שאני. ואולי אני נראה קצת שונה, אבל אני לא נותן לאחרים לגרום לי להרגיש רע עם המראה שלי".

אבירל עם אביו אבירל עם אביו

תגיות:פניםמוזרתופעה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה