חדשות בריאות

הקורונה בעולם: יותר מ-1,900 ילדים מאושפזים בבתי החולים בארה"ב

שיא נוסף נשבר במגיפת הקורונה: בארה"ב מאושפזים בבתי החולים יותר מ-1,900 ילדים שנדבקו בזן הדלתא של נגיף הקורונה

  • ז' אלול התשפ"א
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

שיא נוסף נשבר במגיפת הקורונה: יותר מ-1,900 ילדים מאושפזים בבתי החולים ברחבי ארה"ב. על פי המרכז האמריקני לבקרת מחלות (CDC), נראה כי זן הדלתא מתפשט בעיקר בקרב לא מחוסנים.

משרד הבריאות האמריקני דיווח כי כ-2.4% מחולי הקורונה המאושפזים בארצות-הברית הם ילדים. בין היתר לאור העובדה שילדים מתחת לגיל 12 עדיין לא רשאים להתחסן.

בראיון שהעניקה סאלי גוזה, נשיאת האקדמיה האמריקנית לרפואת ילדים, ל-CNN, "זה לא הנגיף של השנה שעברה. הוא גרוע יותר. ילדינו הם אלה שהכי יושפעו ממנו".

יצוין כי מספר הנדבקים היומי בארה"ב עומד על מעל 100 אלף חולים חדשים ביום. מדי יום מתים בארה"ב בממוצע מהנגיף כ-600 חולים. גם ברוסיה יש גל תחלואה קשה ומספר המתים הגיע ל-819 ביממה האחרונה.

משרד הבריאות עדכן אמש כי במהלך השבת אובחנו בישראל 5,868 חולים חדשים מתוך 121 אלף בדיקות שבוצעו. 494 חולים מוגדרים כחולים קשה, מתוכם 83 מונשמים בבתי החולים. בסוף השבוע נפטרו בישראל 20 חולי קורונה - 13 ביום שישי ושבעה בשבת. חולה נוסף נפטר היום. בכך עלה מספר הנפטרים בישראל מאז פרוץ המגפה ל-6,632.

כזכור, ראש הממשלה, נפתלי בנט, התבטא אמש: "אני מקבל את הביקורת בהבנה. התפקיד שלי הוא לעשות מה שנכון לביצוע ולא את מה שקל לביצוע. לסגור את המדינה – זה מאד קל. אבל מה שנכון הוא להפוך כל אבן - כדי שאזרחי ישראל יהיו בריאים, שמדינת ישראל תישאר פתוחה, לשמור על אזרחי ישראל ברמה פיזית, נפשית וכלכלית, שלא יישבר מטה לחמם ולא תאבד פרנסתם - ולקבל את ההחלטות הנכונות לשם כך.

"עוד צפויים ימים קשים", הוסיף ראש הממשלה, "אך אני בטוח שאם נפעל בהתאם לתוכנית, ואם אזרחי ישראל יעטו מסיכות, יתחסנו ברגע שזה אפשרי עבורם, ובכלל - אם נפעל בסולידריות ובעזרה הדדית - נתגבר על הדלתא".

תגיות:ארה"בילדיםמגפת הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה