חדשות בארץ

סקר מנדטים: הליכוד – 32. ימינה – 7. תקווה חדשה – לא עוברת את אחוז החסימה

סקר ערוץ 20 קובע כי לו היו הבחירות נערכות היום, הליכוד היה מקבל 32 מנדטים, יש עתיד – 18, ימינה – 7, ותקווה חדשה - נמחקת

  • י' אלול התשפ"א
(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

סקר ערוץ 20 שפורסם הערב (רביעי) באמצעות מכון המחקר 'מאגר מוחות' על ידי הפרופסור יצחק כ"ץ מצביע על כך שלו היו הבחירות נערכות היום – מפלגת תקווה חדשה של גדעון סער לא היתה עוברת את אחוז החסימה.

מן הסקר עולה שמפלגת הליכוד היתה מקבלת 32 מנדטים, עלייה של שני מנדטים ממה שקיבלה המפלגה בבחירות האחרונות. יש עתיד ד- 18, כחול לבן – 11, ש"ס – 8, ימינה של ראש הממשלה נפתלי בנט – 7, יהדות התורה העבודה, ישראל ביתנו והציונות הדתית של בצלאל סמוטריץ' היו זוכות גם הן ל-7 מנדטים כל אחת.

מרצ מקבלת על פי הסקר 6 מנדטים. המפלגות הערביות, רע"מ של מנסור עבאס והרשימה המשותפת - 5 מנדטים כל אחת. מפלגת תקווה חדשה, לעומתן, לא עוברת את אחוז החסימה, ומקבל 2% בלבד מסך הקולות.

עוד עולה מהסקר כי בתשובה לשאלה 'מי לדעתך המתאים ביותר לכהן כראש הממשלה', השיבו 47% כי ראש הממשלה לשעבר וראש האופוזיציה בנימין נתניהו הוא המתאים ביותר. אחריו - יאיר לפיד עם 24%. ראש הממשלה נפתלי בנט זוכה ל-13% בלבד. שר הביטחון בני גנץ עם 10% וגדעון סער עם 6% תמיכה בלבד.

בתשובה לשאלה איזה ציון היית מעניק לתפקוד הממשלה במשבר הקורונה ענו 40% מהמשיבים "גרוע" עד "גרוע מאוד", 34% מהמשיבים השיבו: "בינוני", ו-26% השיבו "טוב - טוב מאוד".

תגיות:סקר בחירותתקווה חדשה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה