פעילות הידברות

רוצה להיות שותף של הרב זמיר כהן?

אינספור הזכויות של ארגון הידברות יכולות להיות גם שלך. איך? שטר שותפות בחתימתו של יו"ר ארגון הידברות, הרב זמיר כהן שליט"א, יקנה לך שותפות מלאה בזיכוי הרבים, קירוב רחוקים, פדיון שבויים, חסד לנזקקים ועוד. פעולה קצרה וחכמה לקראת יום הדין תזכה אותך בזכויות יקרות

  • י"ז אלול התשפ"א
אא

ריח אלול נישא באוויר, ואווירת הימים הנוראים בשיאה. מה חושב עלינו הקב"ה? הוא מרוצה מאיתנו? מקבל את תשובתנו? כולנו בקרוב מאוד נעמוד קרוב מאוד תחת זכוכית המגדלת של בית דין של מעלה. כולנו מעוניינים בזכויות וכולנו רוצים מליצי יושר. יש מעשה אחד ששווה הרבה מצוות ומעשים טובים: חתימה על שטר השותפות של הידברות. כל מצווה שעושה יהודי בזכות הקירוב של הידברות, כל זיכוי הרבים, כל הפצה של תורה ויהדות ברחבי העולם, כל הצלת נפשות, כל הכנסת כלה, כל פדיון שבויים מהתבוללות, כל התחזקות וכל קבלה שעם ישראל מקבל על עצמו בזכות הפעילות הנרחבת של הידברות – הכל נזקף לזכותך, כי זו שותפות מלאה בזיכוי הרבים הגדול בעולם.

הרב זמיר כהן: "חתימה על שטר השותפות, זו שותפות לכל דבר, שיש לה תוקף הלכתי מלא. בדיוק כמו שותפות בעסקים... זה דבר עצום, שיש לאדם יכולת לקבל אפשרות כזו".

הרב זמיר כהן, בחתימתו על שטר השותפות, יברך אותך בברכת כהנים באהבה. השקעה סמלית של תרומה צנועה תקנה לך שותפות בזכויות, כלשון שטר השותפות: "הסכם זה מקנה שותפות בזכויות הרבות והעצומות במשך כל השנה הקרובה כבעלי מניות, ובעזרת הבורא יתברך, זכויות אלו של זיכוי הרבים יעמדו לכל שותפינו, להם ולמשפחתם, לשפע ברכה והצלחה, פרנסה ברווח, סייעתא דשמיא, בריאות איתנה ונחת, ישועה בכל, נשיאת חן בכל ימיהם".

היו שותפים לחיים טובים. לחצו כאן או התקשרו 073-222-1212

תגיות:הידברותשטר שותפות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה