פעילות הידברות

חשיפה: מי האיש שעומד מאחורי ארגון הידברות? שידור מיוחד היום ב-21:00

אלו אינטרסים יש לאיש הזה, מה המניעים שלו בהזרמת הכספים לארגון, וכיצד הוא משפיע על קבלת ההחלטות ועל סדר היום של הארגון? היום בערב תדעו הכל

  • כ"א אלול התשפ"א
אא

צפו בשידור החי:

הוא מושך בחוטים בצורה שלא תיאמן, ויש לו כוח השפעה אדיר על הפעילות של הארגון. למעשה, אפשר להגיד שהוא המנהל האמיתי של ארגון הידברות. דרכי הפעולה שלו רבות ומגוונות, וידו הארוכה מגיעה אל כל מחלקה ומחלקה. כיצד? הנה כמה דוגמאות מטלטלות.

הוא מחליט כמה תינוקות יינצלו מהפלות במחלקת אמ"א. נשמע בלתי ייאמן, אבל זה נכון. ממש אפשר לקרוא לזה "גזר דין לחיים או למוות". בנוסף, הוא מחליט כמה סלי מזון יחולקו למשפחות בראש השנה הקרוב. זה ההבדל בין משפחה שבעה בחג לבין משפחה רעבה ועצובה. ומי קובע את ההבדל? האיש המסתורי.

התבוללות בעם ישראל? הוא מחליט כמה נערות תינצלנה מציפורניו של קשר מסוכן ויתרה מכך, יש לו השפעה רבה על השאלה אם הילדים חסרי הישע שנולדו מקשר כזה יהיו בצד המוסלמי, שונא ישראל, או בצד היהודי.

יש לו גם השפעה עצומה על ההתחזקות הרוחנית של עם ישראל. איך? כל פעולה שלו קובעת את כמות עלוני השבת שמופצים, את מגוון חוגי הבית שמתקיימים בכל רגע נתון. הוא מחליט על היקף ההרצאות, ויש לו השפעה גם על הסדנאות - אם תהיינה רבות או מעטות. מה היצע הרבנים שמסייעים לזוגות במחלקת שלום בית? יש לו השפעה גם על זה. נוסף על כך, הוא קובע גם את התקציב של מחלקת מתחברות, דבר המשפיע, כמובן, על קדושת עם ישראל בזכות הטהרה. בכל מקום שיש - היד שלו נמצאת על השאלטר. במלוא מובן המילה. כמה כוח יש לאיש הזה.

כוחו העצום גורם לכך שהאיש הזה משפיע בצורה ניכרת על דעת הקהל. הדבר תלוי ברצונו הטוב. מה הנושאים שמונחים על סדר היום הציבורי ועד כמה הם חשובים? האיש החזק הזה מחליט. מי זה האיש הזה?

היום ב-21:00 נחשוף את פרצופו של האיש המסתורי הזה. בואו לגלות את הסוד, ולחשוף את האמת. הצטרפו אלינו, היו עמנו בערוץ הידברות ובשידור חי באתר.

 

תגיות:פעילות הידברותחשיפה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה