חדשות יהדות

ח"כ גילה גמליאל קיימה שיעור תורה בביתה לרגל ראש השנה. מי הוזמן אליו?

חברת הכנסת גילה גמליאל מרגשת: לרגל ראש השנה והימים הנוראים הבאים עלינו לטובה - ערכה חברת הכנסת מהליכוד שיעור תורה בביתה, כפי שהיא נוהגת לעשות מזה 13 שנה. מי הוזמן אל השיעור ומה נאמר בו?

אא

חברת הכנסת גילה גמליאל מרגשת: לרגל ראש השנה והימים הנוראים הבאים עלינו לטובה - ערכה חברת הכנסת מהליכוד שיעור תורה בביתה, כפי שהיא נוהגת לעשות מזה 13 שנה. 

למעמד החשוב הוזמנו הרבנים הראשיים לישראל - הראשון לציון הרב הגאון יצחק יוסף והרב הראשי הגאון רבי דוד לאו, ואף נשיא המדינה יצחק הרצוג. 

זה 13 שנה שנוהגת חברת הכנסת לקיים את שיעור התורה בביתה ולהזמין אליו אנשים מכל קצווי הקשת הישראלית, כדי לתת לכולם את ההזדמנות להיחשף ולשמוע דברי תורה. 

 

מי שהנחה את שיעור התורה והוביל אותו הוא חמיה של חבת הכנסת, הרב שאול דמרי - שמעביר שיעורי תורה קבוע מדי שבוע בביתה של חברת הכנסת, ואליו מגיעים אורחים רבים שלומדים את פרשת השבוע. "אנו נמצאים בחודש אלול, חודש הסליחות והרחמים", פתח הרב דמרי ואמר בשיעור. "עלינו לסתום את כל הפיות של המסטינים עלינו, בעשיית חסד איש עם רעהו, עוד חיוך אחד לשני, עוד ויתור בתור לאוטובוס או בבנק או תוך כדי נסיעה. עלינו להביט על החצי המלא של הכוס, אין לנו ארץ אחרת.

"אסור להיכנס לדיכאון, יש לשמוח ולחייך, לזרום, להמשיך וליישב את הארץ. נכון ארץ ישראל נקנית בייסורים, אך כל בית שנבנה כאילו בנה אחת מחורבות ירושלים. הם יכינו טילים – ואנו נבנה בתים בנגב ובגליל, בחברון ובבית אל, והעולם יצעק וישאג 'איזו מדינה מיוחדת במינה'. אצל הגויים המתכת לחורבן ואצל ישראל המתכת לבניין עדי עד", סיכם. 

תגיות:אלולגילה גמליאל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה