חם ברשת

"לא נשאיר את אבא שלך לבד": עם ישראל נפרד מבראל אחיה בן ניצה ז"ל, בלב נשבר

הרשת מבכה את מותו בטרם עת של החייל בראל אחיה בן ניצה שמואלי, שנרצח בדם קר על ידי מחבל, ברצועת עזה. בראל נאבק על חייו במשך למעלה משבוע, עד שמצבו הידרדר והוא נפטר לבית עולמו. יהי זכרו ברוך

(ציור: נלקח מתוך הרשתות החברתיות, בהתאם לסעיף 27א’ בחוק)(ציור: נלקח מתוך הרשתות החברתיות, בהתאם לסעיף 27א’ בחוק)
אא

עוד ועוד תגובות ממלאות את הרשתות החברתיות. לפניכם כמה שריגשו אותנו במיוחד, ויהא זה לעילוי נשמתו של החייל היקר בראל אחיה בן ניצה, אמן:

חני כהן כותבת: ברוך דיין האמת. ויתרת על קריירה בשבילנו (עם ישראל) והתגייסת למשמר הגבול אהבת את החיים והחיים אהבו אותך כי אתה אישיות מיוחדת. הקפיצו אותך להחליף חייל אחר ובאת במלוא התעוזה והרצון להגן על עם ישראל בגופך. קיבלת כדור מאיש חמאס שונא ישראל בשביל להגן עלינו. ומה עשית? אני אגיד לך בראל מה עשית.

"היום עם שלם מקורב רק בזכותך ובשבילך. היום עם שלם מתפלל וזועק בשבילך לרפואתך ובזכותך. היום עם שלם עושה הפרשות חלה בזכותך ובשבילך. היום עם שלם מאוחד בזכותך ובשבילך. היום זכית וקירבת עם אחד וגרמת לאהבת חינם בזכותך ובשבילך. היום כולנו רק למענך. בראל, שום תפילה אינה חוזרת ריקם מלפני בורא העולם. כיום אנחנו בחודש אלול ואתה פשוט איחדת עם שלם מכל קצוות העולם!".

עופרה לוי כתבה: "כואב הלב, בלתי נתפס. הלב נשבר מסרב להאמין.יהי זכרו ברוך. בראל בן ניצה עם ישראל לא ישכח אותך כמו שלא שכחנו את עמית בן יגאל והרשימה ארוכה לצערי. תנוחו על משכבכם בשלום. איך אפשר לעבור לסדר היום מבלי להפיק לקחים ולשנות נהלים? כמה חיילים יקרים ישלמו בחייהם על רפיסות הממשלה? איפה צה"ל של פעם? שלוחם ידע שהנשק שהוא נושא איתו גם יגן עליו ולא יהיה איזה תוסף סתמי למראה החיילי שלו. חיילי צהל צריכים את הביטחון להגן על עצמם ועל העם. ומערכת הביטחון צריכה לעמוד מאחוריו. בלתי נתפס שבתוך המדינה שלך אתה חי בחוסר ביטחון.עד מתי???".

בתגובה לכותרת באחד העיתונים שנשאה את המילים 'מת מפצעיו' כתב גולש בשם אנדריי קגן כך: "מת מפצעיו? אני מתבייש בכם. נרצח, נרצח, נרצח בירייה בראשו ללא שום רחמים. מת מפצעיו?! זה מרתיח ומחרפן אותי. המחבל ממש התחשב בו. בשנייה אחת חייו נגדעו, כל חלומותיו ושאיפותיו הסתיימו ברגע אחד. עצב גדול. יהי זכרו ברוך. תודה לוחם ישראל שהגנת על המולדת שלנו ולצערי שילמת בדמך. תודה ששמרת עלינו והקרבת את עצמך. שמור עלינו מלמעלה. עצב נוראי בלב, נשבר הלב. נלחמת תשעה ימים בגבורה הירואית עד שאפסו כוחותיך. 

"שה' יחבק אותך שם למעלה ותלך לגן עדן. תנחומיי העמוקים למשפחה. תהיה בטוח שלא נשכח אותך והפכת להיות הגיבור והילד של כולנו. מחבק את המשפחה".

כתבות נוספות בנושא:

אביב אלוש על מותו של בראל ז"ל: "אני מבקש ממך שעכשיו תתפלל עלינו אתה"

 

תגיות:עם ישראלפטירהבראל אחיה בן ניצה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה