חדשות בארץ

"הבן שלי בגן עדן": אלפים ליוו למנוחות את סמ"ר בראל חדריה שמואלי הי"ד

אלפים ליוו למנוחות את לוחם מג"ב, סמ"ר בראל חדריה שמואלי הי"ד, שנפטר מפצעיו לאחר שנורה על ידי מחבל בגבול רצועת עזה. האם השכולה ספדה לבנה ותקפה את הממשלה: "הבן שלי צלף, ושלחתם אותו עם אפס אפשרות לירות במחבל"

(צילום: דוברות המשטרה)(צילום: דוברות המשטרה)
אא

אלפים ליוו אמש (שני) למנוחות את לוחם מג"ב, סמ"ר בראל חדריה שמואלי הי"ד, שנורה לפני כשבוע וחצי על ידי מחבל בגבול רצועת עזה ונפטר אתמול מפצעיו. הלווייתו התקיימה בבית העלמין המשטרתי בקריית שאול בתל אביב.

אמו של בראל, ניצה, ספדה לבנה בזעקות ובבכי ומתחה ביקורת חריפה על מערכת הביטחון והדרג המדיני: "אני אלחם את המלחמה שלך ואנקום. המדינה, צה"ל ומשמר הגבול שלחו אותך להיות קרדום מול מחבלים של חמאס. אני רוצה לשמוע שאחד יגיד לי מתי מחבל הגיע עם בקלאווה וסוכריות טופי".

"ראש ממשלת ישראל בנט ביזיון למדינת ישראל", תקפה האם השכולה. "הוא התקשר, הוא לא יודע את השם של הלוחם, בזכות הלוחם הזה הוא נפש כמה ימים קודם בצפון. בנט, תהיה גיבור, תוותר על המקום שלך ומהר. אתה יושב עם ראש חמאס בממשלת ישראל. הבן שלי צלף, ושלחתם אותו עם אפס אפשרות לירות במחבל. הוא שלח הודעה לחברים לפני המשימה 'אני לא מבין את המדינה הזו'".

אביו של בראל, יוסי, אמר: "הבטחתי לך מעל מיטתך, כשלקחת את נשימתך האחרונה, שאהיה חזק עבורך. אני אוהב אותך. תודה לעם ישראל על התפילות. הבן שלי בגן עדן".

מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב קובי שבתאי, אמר בהספד שנשא: "אנחנו מתכנסים כמשפחה שכולה אחת, ביגון כבד ובשותפות גורל העוטפת את כולנו עם לכתו של בראל ז"ל. בשנים האחרונות נטל ביטחוני רב יותר עובר לכתפי משטרת ישראל, השוטרים המסורים עומדים במבחן יומיומי של נחישות וחתירה למגע, נלחמים בגבורה ולצערנו לעיתים משלמים בחייהם".

"בפעילות יחידת המסתערבים של מג"ב דרום בגדר בצפון רצועת עזה, נתקל הכוח בירי משטח הרצועה ובראל נפגע באורח אנוש. במשך כעשרה ימים נלחם בראל בגבורה על חייו, וכולנו ציפינו לנס ואיחלנו לרגע בו ייענו תפילותינו ובראל יחזור אלינו. אך לצערנו התקבלה הבשורה הקשה, והמילים דלות מלתאר את עוצמת הכאב שחשים כולנו".

"בראל, לצערנו בשנים האחרונות נקטפים משורות משטרת ישראל השוטרים הטובים ביותר, ואתה – כך למדתי ממפקדיך וחבריך – מזן הלוחמים הטובים ביותר", הוסיף שבתאי. "ביקשת לשרת שירות משמעותי, והגשמת את שאיפתך להשתלב ביחידת המסתערבים של משמר הגבול. שימשת כצלף, השתתפת בעשרות פעילויות לסיכול טרור ולחימה בפשיעה החמורה, היית לוחם אמיץ בעל יכולות פיקוד והובלה. משפחה יקרה, האב יוסף, האם ניצה, האחיות הילה ואגם והאח אודי – הפכתם גם אתם לחלק בלתי נפרד ממשפחת משטרת ישראל. אנו מחבקים אתכם ומבטיחים כי לעולם לא תצעדו לבד".

תגיות:קובי שבתאיבראל חדריה שמואלי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה