פעילות הידברות

אחי, אני יודע שעברה עליך תקופה קשה, אבל אחיך נפל. תעזור לו לקום

המשבר הכלכלי השפיע על הרבה אנשים ואתה ביניהם. אתה תצליח לעבור את הגל הזה, אבל יש מי שטובע, ולא מצליח להרים את הראש. לקראת ראש השנה, זו ההזדמנות שלך לצבור זכויות ולהעלות חיוך על פניו של מי ששכח מה זה לחייך

  • כ"ד אלול התשפ"א
אא

אחי, אני יודע שעברה עליך שנה קשה. תאמין לי, גם אני הייתי הרבה בבית. בהתחלה, אחרי הפאניקה של הקורונה, זה היה נחמד לנוח. עבר שבוע, עברו שבועיים, ואתה כבר על קוצים לחזור לעבודה. המנהל שלך ממלמל משהו על צעדי התייעלות בעבודה. הראש שלך כמו סיר של לחץ והנה, אילן, העובד המצטיין של החברה, יוצא בדמעות מהמשרד עם מכתב פיטורין. אנחת רווחה. לא פיטרו אותך, אבל כמה זה לא נעים שאתה נאלץ לשמוח בגלל שמישהו אחר לא יוכל להביא עכשיו לחם הביתה.

אחי, אני יודע שאתה לא אחד כזה שמדבר. פנים חתומות, לא אומר כלום לאישה, לא לחברים ולא למשפחה, אבל יש לך רכבת דוהרת של דאגות בראש. עוד כדור נגד כאב ראש, והלחץ הזה לא עוזב אותך. העולם בחוץ משתגע, הכותרות בעיתונים מבהילות. משבר כלכלי ומפולת של סימני שאלה: מתי הפרנסה תהיה ברווח? חופש כלכלי זה רק מושג או שהוא בר השגה? מה יהיה עם המשכנתא? תצליח לשלם אותה, עכשיו כשאשתך עברה לעבוד מהבית בחצי משרה כדי להיות עם הילדים בסגר? ומתי היא תהיה רגועה? השנה הזו התישה גם אותה...

 

יש אנשים שבשבילם לחם ומרגרינה זה לא ביטוי להידוק חגורה. זה ארוחת ערב

אחי, אני יודע שאתה יודע, ואני מדבר אליך פתוח. לא מטיף, ולא נותן לך בראש. יש אנשים שאין להם אפילו אישור למשכנתא. אין להם בית, והם לא מצליחים לשלם שכירות. יש אנשים לא נשואים, יש כאלה בלי ילדים, יש הרבה כמו אילן, שאין להם כבר הרבה זמן עבודה, יש כאלה בלי אוטו, יש כאלה שחולים בכל מיני מחלות, מוגבלים, נכים. יש אנשים שמשכו את כל המינוסים האפשריים: מחשבונות הבנק, ממסגרת כרטיס האשראי, מהלוואות חוץ בנקאיות, מההורים שלהם, ואפילו לוו מחברים, וקיבלו את חבילת הבושה מעמותות ומגמ"חים.

אחי, אתה יודע שיש אנשים שבשבילם לחם ומרגרינה זה לא ביטוי להידוק חגורה. זה פשוט ארוחת ערב: לחם. מרגרינה. אולי עגבנייה. ואלמנות, חד הוריות, יתומים, עניים... עניים. נכון, אתה לא מיליונר, אבל המצב שלך ברוך ה' בסדר.

 
אחי, אני יודע שאתה רוצה לשפר את המצב הכלכלי שלך. אתה רוצה ציון 100 במבחן באמונה? צלצל להידברות. עכשיו. אל תבזבז זמן. הם כבר יודעים מה לעשות עם התרומה. הם נותנים למי שבאמת אין כסף לאוכל. הם נותנים לנזקקים שלא יודעים איך למלא את שולחן החג לראש השנה. בהידברות בודקים מי צריך עזרה. יש ועדה מיוחדת. הם לא מכינים קרטון של אוכל, אלא משהו הרבה יותר מכובד – תווי קניה. ככה מתקיים מתן בסתר אמיתי מבלי שהנזקקים יצטרכו לעמוד בתור לאיזה קרטון מגמ"ח.

אתה יודע, אחי, שהעניים מרגישים שתווי הקניה זה כמו מתנה לחג. זה משמח אותם.

ובכלל, אחי, תמיד כדאי לצבור זכויות לקראת ראש השנה ולעשות לאנשים חג אמיתי של שמחה. זה עושה נחת רוח לה', שאנחנו מרימים מישהו שנפל, כי לנו יש את הכוח. עני ונזקק זה לא איזה מספר מהכותרות בעיתונים. זה בן אדם כמוני-כמוך עם חלומות ותקוות, רק שעכשיו הוא קצת איבד את הדרך. לי ולך יש שליחות לתת לו יד. אחי, אתה יודע? זו זכות גדולה. בוא, תעזור לאחיך. אל תשכח.

 
הידברות נערכת למיזם הענק של חלוקת סלי מזון למשפחות נזקקות – גם אתם יכולים להיות שותפים בזכויות האדירות ולשמח את מי שבאמת זקוק לכך. פתחו את הלב גם השנה, ותרמו למשפחות שרק מחכות שמישהו יאיר להם את החג. לחצו כאן או התקשרו 073-222-1212

תגיות:פעילות הידברותסל מזון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה