חם ברשת

בנט בפוסט פתיחת שנה לילדיו: "כדי להצליח חייבים להשקיע ולהתמיד"

לרגל פתיחת שנת הלימודים, ראש הממשלה נפתלי בנט פרסם פוסט לילדיו - דוד, אביגיל, מיכל ויוני, ובו כתב להם איחולי הצלחה לשנה החדשה

אא

לרגל פתיחת שנת הלימודים, ראש הממשלה נפתלי בנט פרסם פוסט לילדיו - דוד, אביגיל, מיכל ויוני, ובו כתב להם איחולי הצלחה לשנה החדשה. "דוד, אביגיל, מיכל ויוני, ילדים אהובים שלי", פותח בנט וכותב. "היום יש לי לפחות ארבע סיבות טובות להתרגש – אלו אתם. כמו מיליוני תלמידי ישראל, גם אתם, ילדיי שלי, חוזרים היום אל בתי הספר, לכיתות ד', ז', ט' וי"א. היו כל כך הרבה סיבות לא לפתוח את שנת הלימודים הנוכחית. ראיתי איך כמעט שנתיים של לימודים הפכו לשנות לימודי זום, ועשינו הכל כדי שהדבר לא ישוב.

"מה שבמשך שנים היה מובן מאליו – שאחד בספטמבר הוא המועד החגיגי של פתיחת שנת הלימודים – היה הפעם מורכב בהרבה. לא פשוט לפתוח את שנת הלימודים בימי מגפה, ובכל זאת אתם, שמכירים אותי טוב יותר מכל תלמידי ישראל, בוודאי לא הופתעתם. חשיבותו של המעשה החינוכי קודם אצלי לתחומים רבים אחרים. עשינו הכל כדי שמלאכת החינוך וילדי ישראל כולם לא ייפגעו.

"אכן, אפשר ללמוד את החומר דרך המחשב, אבל אי־אפשר להביא 'כִּיף' לחבר דרך המחשב. אי־אפשר לחלוק חטיף עם חברה דרך המחשב. אי־אפשר להביט בעיני המורה ולקבל ממנה תמיכה וחום אמיתיים דרך המחשב.

בשנה וחצי שבהן הקורונה נוכחת בחיינו, ראיתי אתכם מעבירים שבועות וחודשים מול המסכים. המורים והמורות מצידו השני של הזום עשו הכל על מנת לשמור על הרצף הלימודי, אבל זה לא היה אותו דבר. ראיתי כמה שמחתם לחזור לכיתות כאשר עוד סגר הגיע אל סיומו, וכמה התאכזבתם שוב כאשר סגר נוסף החזיר אתכם ללימודים מרחוק.

"והיום, כאשר אתם סוף־סוף חוזרים אל החברים והחברות, אל המורים שמזמן לא פגשתם, יש לי כאמור ארבע סיבות טובות להתרגש – בשביל כל אחד מכם בנפרד – ועוד סיבה טובה אחת – בשביל כל ילדי ישראל. מה אאחל לכולכם ביום החשוב הזה? שתזכרו תמיד את כלל הברזל שעליו אני חוזר וחוזר (גם כשאתם אומרים "די אבא, אתה חופר") – שכדי להצליח חייבים להשקיע, להתמיד, לא לוותר. שאין כוכב נולד, אלא רק כוכב שמתאמץ.

"שתדעו שאתם חוזרים למערכת חינוך שהפעם נערכה כראוי וקיבלה את ההחלטות הנדרשות בזמן ולא ברגע האחרון, ושכמובן מצופה מכם – כמו מכל התלמידות והתלמידים – לשמור על ההנחיות ועל כללי הקורונה, כי רק ככה נבטיח שמסכי הזום ימשיכו להישאר הרחק מאחור. בראש השנה הקרוב, נשב כולנו סביב שולחן החג. לא רק משפחת בנט. כל משפחות עם ישראל. כולנו יודעים וזוכרים כמה זה היה חסר לנו בשנה שעברה. שנה חדשה בפתח. תיהנו מכל רגע, כבשו כל פסגה ותנצרו כל חוויה. אני אוהב אתכם מאוד ומאמין בכם עד אין קץ. שלכם, אבא", חתם. 

תגיות:לימודיםנפתלי בנטילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה